Ben ik nou zo'n ijskonijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Echt niet!
    Dat jij vroeg wakker bent wil niet zeggen dat ik dat ook maar moet zijn.
    Als ik slaap laat je me lekker verder slapen tenzij er echt iets aan de hand is

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Vreselijk. Net zo erg als wanneer ik er s avonds al in lig om te gaan slapen. Schijtirritant dat gekloot in slaaptijd. Ga dan eerder mee naar boven lulhannes.

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Dit is iets wat wij eigenlijk standaard doen, het moment voor het slapen is echt het belangrijkste moment van de dag.
    Maar ik moet er wel bij zeggen dat wij door omstandigheden echt heel hard hebben moeten werken om überhaupt samen te kunnen zijn, en we realiseren ons heel goed hoe het voelt om elkaar te moeten missen voor een langere tijd (jaren). Daardoor is het wel extra belangrijk voor ons om dat soort momenten te hebben. Slaap gaat gewoon door wanneer je niet bij elkaar kunt zijn, maar andersom werkt dat niet. Ik heb er echt totaal geen probleem mee wanneer vriend mij wakker maakt omdat ik blij ben dat het überhaupt mogelijk is dat hij mij wakker maakt. Dat was ooit wel anders en dat vormt je natuurlijk ook.

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Oh ja mijn man komt ook altijd even bij me liggen als hij eruit moet en ik nog slaap. Vaak beantwoord ik het dan met een hand op zijn arn. Vind het heerlijk even een momentje voordat hij er uit gaat.

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Mij man staat ook geregeld om half 5 op. Dan doet ie dat heel zachtjes en gaat dan zachtjes naar beneden. Alleen als ie merkt dat ik een beetje wakker ben, geeft ie me een kus en zegt gedag. Anders laat ie me gewoon liggen.
    Dus nee, ik vind je geen ijskonijn. Vind het eerder bijzonder irritante actie van je vriend

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Het getuigt juist van liefde dat mijn man me met rust laat als hij er 4/5 uur uit gaat, een kus oké maar hij moet verder niet aan me zitten of gaan praten...heb ik een slechte nacht slaap ik misschien net.

7. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    😂😂
    Inderdaad ook zo irritant ja!

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    nee gelukkig gebeurt dat hier niet een kus op mijn voorhoofd en dan gaat ie eruit moet er ook niet aandenken zo vroeg

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik vind het juist geen enkel probleem.
    Met een beetje liefde de dag beginnen is voor mij perfect. Als hij merkt dat ik wakker word van hem vraagt hij zelfs nog of hij ontbijt voor me kan maken of dat ik nog even wil slapen.

Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat er ook altijd van die momentjes zullen blijven...zo is onze relatie altijd al geweest en zo hoop ik hem zolang mogelijk te houden.
    Al wil hij midden in de nacht tegen me aankruipen en knuffelen....hij doet maar als hij daar behoefte aan heeft.

10. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    zou je bij mij echt niet mee aan moeten komen. en waarom staat hij dan zo vroeg op dan kan hij er ook wel wat later uit toch als hij nog zoveel tijd over heeft 😂

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha als mijn man dat zou doen mag hij voortaan lekker met zichzelf knuffelen.
    Voordeel is dat mijn man mij 's morgens ook echt niet zomaar wakker durft te maken, haha. Ik ben niet heel gezellig op de vroege ochtend.:)

12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Oh wat irritant zeg. Mijn man weet wel dat hij dit niet hoeft te proberen, ik ben smorgens als ik net wakker ben niet te genieten, hij gaat mij dus eerder uit de weg dan dat hij komt knuffelen :D.

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mijn man weet dat hij mij niet wakker moet maken als zijn leven hem lief is.

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha alsjeblieft niet zeg! Ja, als ik toevallig echt niet kan slapen. Nou heeft vriend daar nooit tijd voor omdat hij altijd de wekker laat snoozen. En dan ieder kwartier, een uur voor hij op moet staan (wordt al minder gelukkig). Daar word ik chaggie van. Of laatst in het weekend had hij zijn wekker expres gezet zodat hij daarna verder kon slapen (mannenlogica?). Ook niet zo van gediend :D

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Echt niet! Mijn man en ik zijn allebei geen ochtend mensen en we maken elkaar niet wakker. Daar zou ik echt laaiend om worden! Mijn slaap is heilig. Ik zou echt not amused zijn omdat de kinderen mij al vaak genoeg wekken dus als een volwassene mij wekt kan hij een schop krijgen.

16. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ja hoor, daar zou ik geen moeite mee hebben. Daar kan ik heel blij de dag mee beginnen. Soms zetten we de wekker een uur vroeger, zodat alle kinderen nog slapen, om even fijn quality tijd samen te hebben.
    En als mn vriend ochtenddienst heeft gaat zijn wekker altijd om half 5. Dan gaat hij douchen, maak ik koffie voor hem, en als hij weggaat om 5.15 ga ik weer slapen. Ik zou het veel erger vinden als ik wakker zou worden om 8 uur en dan tot de ontdekking kom dat hij ongemerkt weg is gegaan.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Heb je, behalve dat je nu zwanger bent, nog meer kinderen? Zo niet, dan wil ik je over tijdje nog wel eens horen als je kinderen hebt, want dan is je nachtrust je echt vaak heilig hoor.

18. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Je vent is gek, haha. :D Waarom zo vroeg opstaan als ie blijkbaar tijd over heeft om nog terug in bed te kruipen? Ik zou er echt niet gediend van zijn als hij me wakker maakt om te knuffelen. Moet ie maar s avonds mee komen als ik wakker ben. :p

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Even omdenken: waarom zou je dit niet voor je man willen doen? Wees blij met een man die zodanig weet te communiceren dat hij intimiteit nodig heft in jullie relatie en dat hij dat ook aangeeft. Waarom zijn jouw behoeftes (slapen) belangrijker dan zijn behoeftes (intimiteit)?

Ik zou eens beginnen met een gesprek waarin je aangeeft dat je blij bent dat hij ondanks jullie drukke leven het belangrijk vindt om ook nog een relatie te hebben, en hoe je deze in kunt vulen. En dan an beide kanten geven en nemen dus ja, ik ben ook geen ochtend mens maar mijn man wel en dan ga ik hem ook niet af lopen katten.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik denk dat hij wat anders wil haha

Maar mijn slaap zou mij ook heilig zijn ;)

Deel Deze Pagina