Ben ik nou zo'n ijskonijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    (Dubbel)

2. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van mij kruipt dan tegen mij aan en dan slaap ik zo verder. Ik hou heel erg van knuffelen dus hier zou het geen probleem zijn. Is het geen kwestie van communiceren en afspraken maken?

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha dit!!

Mijn slaap is me ook heilig.. Maar ergens vind ik het zo lief en aandoenelijk dat hij deze behoefte heeft (om te knuffelen)
    (mijn vriend heeft deze behoefte ook) dat ik het koester en op een warme en liefdevolle manier de dag kan starten!
    Maar ja, of ik dat ook nog doe als hij 5dagen in de week om half 6 aan mijn bed staat dat weet ik zo net nog niet :p

4. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha dit dus...

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Helemaal mee eens!

Gewoon samen over hebben en een oplossing zoeken.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Oei, dat is mij te ver omdenken hoor, niemand moet aan mijn nachtrust komen, overdag of in de avond zou er genoeg geknuffeld kunnen worden en ik vind niet dat je de beide behoeftes kunt vergelijken. Intimiteit is belangrijk, maar niet zo belangrijk als slaap.

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zou hij ook echt pech hebben hoor.. Doei, niet als ik nog een uur kan slapen. Gelukkig weet hij dat hier zelf ook wel.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat vind jij. Maar je echtgenoot hoeft dat niet zo te vinden. En in een relatie moet je over dit soor dingen commniceren en niet op vorhand zeggen dat iets een no-go is. Ja, sommige dingen zijn een no-go maar de discussie of slaap of intmiteit belangrijker is is geen no-go wat mij betreft. Daar vallen basis dingen onder als niet vreemdgaan, elkaar niet slaan etc. En voor de rest moet je elkaars behoeftes op elkaar afstemmen. En soms moet je inschiken.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    uuh nee dat moet hij echt niet doen mijn is mij ook heilig. Vind ook niet zo fris in de ochtend lekker ochtend adem bleh :p

10. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Toedeloe! Ik zou er absoluut niet blij van worden.
    Mijn vriend staat 5dagen per week om 4 uur op en gaat om 5 uur weg.
    Het enige wat die doet voordat die weggaat is een kus geven en doei zeggen.
    9van de 10 keer word ik niet eens wakker..

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Een keertje zou ik prima vinden, maar elke dag? Echt niet, wegwezen en zachtjes doen ook! Ik vind het al vervelend als ik hoor dat hij zijn tandenborstel laat vallen....
    Andersom daarentegen; ik moest er 3x per week eerder uit dan hij en hij gaat inderdaad zelfs met me mee koffiedrinken. Vind ik dan wel weer gezellig ;)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    #72 suus1983, 5 okt 2016
    Laatst bewerkt: 5 okt 2016
    Mijn man vindt het ook, maar anders stond het nog niet ter discussie of zelfs maar open tot overleg. Dit is voor mij een no go. Slaap staat voor mij in het rijtje eten en ademen. Je kunt hierover met mij praten tot ik een ons weeg, maar mijn slaap is heilig. Punt. Wij hebben een prima relatie en kunnen toch op voorhand zeggen dat iets een no go is.

Edit : vreemdgaan staat nog eerder ter discussie dan elkaar storen bij de nachtrust.

13. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik zou dit ook echt niet pikken. Een keer prima maar niet elke ochtend.
    Dan 's avonds maar even eerder naar bed of op de bank knuffelen.

Gelukkig heb ik dat probleem hier niet 's morgens.
    Alleen heeft mijn man op dit moment een grote behoefte en ik totaal niet gaat hij 's nachts aan mij frunniken als ik echt moe ben dan wordt ik dus ook pissig. Hij pech andere keer beter en verzet ik mij gedachten.

14. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik wist dat deze opmerking zou komen.
    Ik heb er ook duidelijk bijgezet dat ik het zolang mogelijk wil volhouden en ik zal altijd energie en tijd in onze relatie proberen te steken, want die is voor mij net zo belangrijk.
    Als je al weinig tijd met elkaar hebt dan moet je gebruik maken van alle kleine momentjes die je even samen bent....als dat betekent dat hij in de nacht tegen me aan komt liggen dan heb ik dat er graag voor over.
    Liever dat dan over 10 jaar dat 'broer en zus' stel zijn die wel kinderen heeft maar langs elkaar heen leven.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Ja dat kan. Als ik elke 2 uur in de nacht wordt gemaakt (en dat was hier 7 jaar lang zo) dan is elk half uurtje in de ochtend mooi meegenomen.

16. Adrianna

Dat snap ik.
    Ik denk dat het ook scheelt dat ik altijd een slechte slaper ben geweest, ik heb niet veel uurtjes nodig en sta na drie uur slaap beter op dan dat ik 8 volle uren slaap.
    Als mijn vriend mij dus per ongeluk wakker maakt is dat geen ramp voor mij.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Ik ben ook een slechte slaper, maar heb die uren eigenlijk wel nodig sinds ik kinderen heb. Voor die tijd redde ik het prima op 5 uurtjes, nu trek ik het echt niet meer. Eigenlijk wel raar,..

18. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.826
    2.249
    113
    Wij staan gewoon samen op, als de ander vroeg eruit moet, dat is bij mij dan ook half zes. Ik douchen en hij zet koffie en zet t ontbijt klaar. Moet hij werken en ben ik vrij? Dan maak ik koffie en ontbijt voor hem. Ik vind dat heel fijn en gezellig en hij ook ^^

19. Adrianna

Ik zal het over een aantal maanden wel merken wat het met me doet :D

20. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Nou liever niet. Zou not amused zijn.

Deel Deze Pagina