Ben ik nou zo'n ijskonijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik vergeet er nog iets bij te zeggen. Hij zei gisteren ook, dat als we dan toch maar allebei onze gang gaan, dat hij dat dan ook maar gaat doen. Dan zou hij ook geen rekening meer houden met mij. Hij noemde als voorbeeld dat als hij zaterdags een keer naar de voetbal wou, dat hij dan ook ging. En als ik het dan in m'n eentje heel druk had met de kinderen, dat dat dan mijn probleem was.
    Ik vond dat nogal een rare opmerking, want hij mag gaan en staan waar hij wil.
    Als ik dit nu zo teruglees, vind ik het wel een aparte reactie.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Kennelijk zit hem meer dwars, anders reageert ie niet zo (als een kleuter). Mijn dochter heeft dat ook: als ik dit niet mag, dan doe ik dit lekker zo. Maar dat is vaak een manier om te laten weten dat er iets anders dwarszit.
    Praat erover. Succes!

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Nou zeg. Hij is wel erg op zijn teentjes getrapt. Wat een overdreven en kinderachtige reactie. Speelt er niet iets meer achter zijn onvrede?

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mijn zoon (5) was gister boos op mij en zei dat hij ergens anders ging wonen. Klinkt het bekend? Typisch kleutergedrag dus.

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Haha nee daar hoeft ie hier ook niet mee aan te komen.
    Hij gaat er elke ochtend om 5.45 uur en ik slaap dan nog een uurtje verder. Juist in de ochtend slaap ik eindelijk lekker, dus als hij me dan wakker zou maken om te knuffelende, zou ik daar echt chagrijnig van worden.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.176
    113
    Wat een kinderachtige vent zeg. Ik mag toch hopen dat je daarvan niet onder de indruk bent. Laat hem de reacties hier eens lezen zou ik zeggen.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#107 MMarianne, 6 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2016
    Zou inderdaad even rond de tafel gaan zitten en vragen wat 'm nou werkelijk dwars zit, beetje overtrokken reactie op het feit dat jij vraagt of hij je 's morgens zou willen laten slapen. Maak 'm ook duidelijk dat jij hém niet afwijst maar dat het je om je slaap gaat, en dat een uitgeruste vrouw voor hem uiteindelijk ook fijner is ;)

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    O hier speelt dan wel meer van zijn kant.
    Ik zou eens doorvragen wat er met Hem is.
    Misschien vind hij de combi van werk, gezin en weinig vrije tijd? Moeilijk ?

Hier waren we laatst ook wat boos op elkaar en dan ga je rare dingen zeggen.we zijn wat aan het besparen en ik had geen blikjes cola meer in de voorraad toen werd die boos. Mijn man vond het maar stom dat ik geen vla at en alleen maar toetjes wilde want toetjes in bakjes zijn duurder en daar konden we ook op besparen. Whahhaha heb er wel om zitten lachen.

ActerAf kwam de ergenis gewoon dat mijn man lange dagen maakt op het werk, de oudste enorm moeilijk is met slapen en elkaar weinig zien door mijn werk in de zorg.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh wauw. Hij klinkt als een klein kind..

Ik zou even goed gaan praten. Want ik kan me niet voorstellen dat hij zo idioot doet omdat jij smorgens nog even wilt slapen. Draai het anders even om, wat zou hij er van vinden om een uur eerder wakker te zijn om even te knuffelen.

Het lijkt me toch dat jullie elkaar savonds ook gewone zien. En anders kun je wellicht kijken hoe je dat beter in kan plannen. En ga eens wat vaker iets samen doen.

Succes en sterkte. Ik zou zwaar pissig worden als mijn vent zich gedroeg als iemand van 2 en dan ook nog verwacht dat ik m serieus neem.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36

Whahaaaa deze vind ik wel grappig om.te lezen! Ik denk idd mannenlogica! ;)

11. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste TS, jij bent geen ijskonijn, je man is infantiel.
    ´dan zou hij ook geen rekening meer houden met mij´.... :$ Hij komt wel erg egoistisch over. HIJ wil ´s ochtends in JOUW slaaptijd knuffelen, dus blijkbaar gaan zijn behoeftes voor die van jou. Is mis het gungedeelte van zijn kant, waarom gunt hij jou geen goede ongestoorde slaap? Succes, dit lijkt me niet makkelijk, een man met zulke lange tenen.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje wat overdreven vsn je man. Er zijn zoveel momenten dat je kan knuffelen waarom moet dat persee sochtends vroeg? Je kan toch savonds samen op de bank zitten en samen in bed liggen.
    In dit geval vind ik jou man het ijskonijn en de opmerking dan hou ik ook geen rekening meer met jou zou bij mij echt in het verkeerde keelgat schieten.

13. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik vind hem heel erg kinderachtig. Als er echt niets achterzit had ik mijn man Kei hard in z'n gezicht uitgelachen. Kom nou omdat hij niet kan knuffelen..

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Misschien kun je hetomdraaien? Wat is echt zijn momentje thuis? Koken, voetbal kijken, spel op z'n telefoon? Wat als jij precies dan wilt knuffelen zodat hij die wedstrijd niet kan zien?
    Hoe zou hij dat vinden

15. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hij manipuleert je to, al dan niet bewust.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ja daag, echt wegwezen hé. Ik ga altijd eerde naar bed dan mijn man. Vaak komt hij dan gezellig savonds er even bij liggen, knuffelen en tja van een komt het ander ;). Geen verplichting of moetje want okk wel is gewoon knuffel, slaap lekker ;) en dat is ook goed.

Hoe oud is jou man eigenlijk, lijkt wel een puber kwa gedrag. Ikke ikke ikke en krijg je dat niet stapvoets manipuleren en slachtoffer uithangen om zin te krijgen

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit vroeg ik mij eerlijk gezegd ook af.
    In dat geval vind ik het namelijk nog ernstiger.

Deel Deze Pagina