mijn zoontje werd tot nu toe altijd na een CB bezoek binnen een paar dagen heel erg ziek...nu ligt hij weer met koorts in zijn bedje. steeds weer, we gaan daar met een gezond baby en binnen n paar dagen (ook zonder prik) hebben we ziek kind met koorts etc. ik vermoed dat ze bij cb niet echt goed opletten met besmettingsgevaren...handen niet goed wassen etc. ik neem altijd eigen doekje etc om hem op te leggen, maar niks helpt. hij wordt toch binnen n paar dagen ziek. is dat herkenbaar? zijn er meer mensen die steeds banger worden van CB bezoek?
Wat vreemd.. Maar wel heel vervelend, ik zou het wel zeggen als je er volgende keer bent. Heel veel beterschap met je zoontje.
Tja, op het CB vliegt er natuurlijk vanalles door de lucht heen. Verkouden kindjes niezen nou eenmaal niet met hun hand voor de mond. Bij een nies gaan alle virus-deeltjes in de lucht zitten en zo worden anderen vaak besmet. Denk dat het daar eerder door komt dan door vieze handen ofzo. Maar ik snap je frustatie hoor..mijn zoontje heeft net een antibioticum kuur gehad en is 2 dagen na het stoppen met de kuur alweer flink verkouden.
hoi belize, ik herken het in die zin dat mijn zoontje na een vaccinatie altijd 2 dagen later totaal niet meer goed slaapt 's nachts en 8-10 keer wakker wordt. de eerste keer dacht ik toeval maar het is gewoon elke keer na een vaccinatie en dan duurt het rustig 6 weken voor hij weer een beetje normaal gaat slapen. het zijn echt slopende tijden. ik weet dus wel hoe het is om elke keer na een vaccinatie met een kindje uit zijn hum te zitten. als we gaan zonder vaccinatie dan is er niks aan de hand. heb je het al eens aangegeven op het cb?
ik herken het niet, maar zou het wel even aangeven bij het cb. is wel toevallig dat het daar gebeurd elke keer. Emma heeft er geen last van en ze gaat niet naar een kinderopvang ofzo waar ook meer bacterien zitten lijkt me.
hij gaat wel naar KDV 2 dagen per week. maar daar krijgt hij ook wat...diaarree en verkoudheid. maar met koorts altijd na CB bezoek. zo te zien dat het voor andere kindjes niet zo werkt. dat verstekt mijn vermoeddens eigenlijk. het is dus niet normaal dat babies ziek worden na CB bezoek, maar bij onze CB dus wel misschien. pfff. wup: heel zielig die ab kuurtjes. we hebben ook een keer gehad en hoesten en verkoudheid daarna duurde echt 2 weken. HA zei dat dit normaal was. heel vervelend voor de kleintjes...ze kunnen ni eens hun neusjes snuiten...pfff. straks naar HA. hoop het niet is voor AB kuur.
wat vreemd zeg, ik zou het zeker aankaarten bij je cb, misschien kijken of ze in het vervolg huisbezoek kunnen doen?
ok ff naar HA geweest. boven luchtwegen infectie, dus neus verkoudheid... geen AB kuur...maar als de koorts blijft dan nog n keer laten kijken.... ja, ik zou graag met cb hierover praten. maar ik durf nooit aan dat soort gesprekken, ze zijn vaak erg gevoellig als je je mond open doet, luisteren heel slecht, en reageren vaak heel erg defensief...volgende keer...misschien...heel erg bedankt voor jullie reacties dames!