hoi dames! heb even iets leuks wat ik jullie ook niet wil onthouden! je kunt hier hele leuke dingen maken zoals agenda's en gekafte boeken, die je zelf samenstelt door je eigen foto's erin te doen. nadat je alles klaar heb ( alles wordt goed uiteglegd) stuur je dit op en zij behandelen dan verder jou bestelling.. dit programmatje is geheel gratis, en het enige wat je moet betalen is de kosten van het boek en volgens mij zit daar ook al verzendkosten bij! dit is echt supergaaf en ben al een beginnetje gaan maken van het begin van mijn zwangerschap! dus absoluut een aanrader! www.albumprinter.nl succes ennuuh wil wel de resultaten zien he nachtvliinder
idd dat klopt volgens mij is het ook hetzelfde software is een klant van hun of zij zijn een klant van de hema wat het precies was weet ik niet
leuk zeg Heb meteen het software gedownload en ga er zo snel mogelijk mee aan de slag. Ik ga voor het "luxe" fotoalbum. Kan niet wachten om te beginnen hihi Leuke tip...thanx
heel leuk, heb er van mijn ouders 1 op mn verjaardag gekregen met foto's van luca en ons erin. Echt gaaf.
Leuk idee ! Helaas heb ik nu een leen laptop omdat mijn eigen laptop nog steeds kaduuk is, en ik mag niets downloaden op deze laptop, jammer genoeg !