Tandjes, 11 maanden sprong of iets anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yenolah, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Pfff, sinds 3 dagen gooit Ilana haar avondeten eruit. Fruit in stukken in de ochtend gaat goed, brood en tussendoortjes ook (yoghurt gooide ze er net ook een paar hapjes uit, maar het meeste ging naar binnen).
    ´s avonds begint de ellende. Welke groente dan ook, die ze normaal echt lust, gaat op een lepel of in een stuk naar binnen om er na een paar seconden weer uit te sijpelen.
    Eergisteren is ze dus naar bed gegaan zonder avondeten, want ze begon op een gegeven moment zelfs wat huilerig te worden en ik wil met eten niet dwingen. Ze krijgt voor slapen gaan nog wel elke avond BV.
    Gisteren weer het zelfde liedje en heb ik maar toegegeven en een papje gemaakt, om toch wel wat binnen te krijgen en omdat ik dacht dat ze dat zeker wel zou eten. Niet dus. Gooide ze er ook uit.

Lang verhaal, maar zijn het nu doorkomende tandjes (ik zie ze zitten, ze heeft soms verhoging, kwijlt en sabbelt veel en heeft al twee keer die zure dunne luier gehad), doet eten daarom pijn of begint het de 11 maanden sprong? Ze heeft dit nooit eerder gedaan. Ze is verder de hele dag vrolijk.

En wat moet ik nu als ze vanavond weer niet wil eten?

Ik hoop dat ik wat tips kan krijgen.

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Avondeten gaat hier ook de ene dag heel goed, en de volgende 3 dagen hoeft ze helemaal niks. Tja ik maak er geen probleem van, als ze niet wil, dan wil ze niet. Het zal vanzelf wel weer goed komen.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ging idd weer goed vandaag. Gelukkig.
    Bedankt voor de reactie.

Deel Deze Pagina