Hoi. A.s maandag gaan we weg. Gewonnen via vakantieveilingen. Nu is mijn vraag. Zijn er hier dame.s heen geweest en hoe was het? Was het schoon beviel het. Net op zoover beoordelingen bekeken maar. Tja misschien nog wat tips en dergelijke. O ja en wat is er verder te doen in de omgeving Arnhem zag al dat je naar burgerszoo kan is dat een leuke dierentuin?? Ik hoor het wel.
Ik denk dat Zoover wel een goede indicatie is wat je kan verwachten. Over het algemeen hebben de Ooststappen groep parken niet echt een lekkere naam (slechte accomodaties onder andere) maar als je niet te kritisch bent zal het vast heel leuk zijn
wij zijn bij ooststappen in kaatsheuvel geweest. over de accomodate waren we absoluut niet enthousiast, maar we zitten er dan ook neit echt mee. het is behelpen en we moesten alles zelf alsnog gaan poetsen, maar ach het kostte ons ook geen drol haha
Wij zijn er vorige jaar geweest. De accomodatie was niet geweldig, maar alles was aanwezig en schoon. Ook vond ik het park wel leuk, maar je moet vooral jezelf vermaken. Voor de kids is het wel leuk. Ze kunnen er lekker spelen en zwemmen. Ook is het heerlijk koel onder de bomen. In de omgeving zijn wel veel leuke dingen te doen. (ik heb er jaren gewoond) Burgers zoo is erg mooi, en ook leuk met slecht weer. Ook is ouwehands dierenpark in de omgeving en ook erg leuk. Ook het openlucht museum is erg leuk, ook voor kinderen. Arnhem centrum kan je leuk winkelen en de korenmarkt is gezellig om te stappen. Ook kan je daar heerlijk uiteten. Mijn favoriet is La Luna (tapa's) op Jansplaats in Arnhem centrum. Is het slecht weer dat lekker winkelen op kronenburg. Fijne vakantie.
Toevallig laatst ook via vakantieveilingen een weekendje daar gewonnen. Na alle (slechte) recensies te hebben gelezen vreesde ik het ergste... Maar het viel reuze mee hoor. Onze chalet zag er redelijk goed uit. Alleen 1 (verplicht) lakenset was vochtig en beschimmeld, maar hebben ze vervangen. Zwembad niet geprobeerd aangezien het water erg koud zou zijn. Buiten vakanties weinig te doen in het park. Wij zijn toen naar een panne(n?)koekenhuis geweest en een dagje naar Burgers zoo.
Een uurtje is toch niet ver , vind ik maarja wij zitten dan ook in ene uithoek dus voor ons is alles ver
Daarom hebben wij hier juist niet geboekt. Alle Oostappen vakantieparken hebben dezelfde recensies. Ik vind bovenstaande echt schandalig...getver...het zal je maar gebeuren. :x Met eigen accomodatie schijnt het dan wel weer leuk te zijn, maar dan heb je zelf in de hand of het schoon is of niet. Hopelijk hebben jullie een schoon huisje, veel plezier!
Ja ik was ook echt not amused en zag de bui al hangen. Maar eigenlijk was dat het enige wat er mis was aan het huisje/chalet.
wij zijn vorig jaar een weekendje in Arnhem geweest en vonden het helemaal niet zo verschrikkelijk als veelal op zoover wordt gezegd! de stacaravan was klein, maar wel schoon. het zwembad (waarvan het dak open kan bij mooi weer) was ook klein, maar ook schoon. het animatieteam was super! en er staan genoeg leuke speeltuintjes op de camping, wij hebben iig een leuk weekend daar gehad! o ja, het inchecken duurde wel een eeuwigheid, omdat het zo druk was met vakantieveilingenmensen.
Ik ben er een paar maanden gelden met een meeting geweest. En de wc enzo waren echt schoon. Zwembad was ook goed. Ben zelf vorig jaar in de Hengelhoeve geweest. Dit was een ramp, maar in Arnhem zag het er stuker beter uit.
M'n moeder is er 2 mdn geleden geweest voor een weekend, met caravan. Zwembad was vies, de hokjes, etc. En koud water. Toen ze het weekend boekte, hadden ze ook gelijk een week geboekt voor volg. week, maar dan in een huisje. (Ze waren al eens op het park geweest om rond te kijken, in eerste opslag ziet alles er goed uit. Mja, in zwembad kun je dan dus niet kijken.) Toen ze dus dat weekend erop hadden zitten, hebben ze gelijk gebeld, of het nog te cancellen was, of dat ze korter konden, etc. Maar helaas. Dus nu gaan ze er toch maar heen...
Brrr van de naam oostappen gaan mijn nekharen al overeind staan. Vorig jaar in Lommel gestaan op een oostappen park. NOOIT MEER!! Maar dat is je vraag helemaal niet haha. In arnhem ben ik nooit geweest dus wat dat betreft kan ik geen antwoord geven op je vraag.
Up date. We zijn geweest en het viel met 100 pc mee. Idd je moet je zelf als ouder redelijk vermaken. Voor de kinderen zijn er voldoende mogelijkheden. En stacaravan die wij kregen kan je zelfs als luxe omschrijven. Kreeg iets anders dan ik oorspronkelijk geboekt heb. Dubbele douche met wc drie slaapkamers en goede bedden. Leuk treintje dat s avonds over het park reed. En het was redelijk schoon. Had erger verwacht. Zwembad was wel klein maar leuk genoeg voor ons. En woensdags wat het natuurlijk erg warm en was het een mierenhoop in het zwembad en natuurlijk dan veel zand. Dus een dikke 7.5 park Arnhem. Als je gewent bent om luxe opvakantie te gaan of kritiek bent moet je het niet doen. Ben je daar tussen in gewoon proberen.
Wij afgelopen weekend geweest en juist prima bevallen.. Zaten voor 45 euro in een bungalow (ok niet geweldig schoon, maar vind ik niet zo'n punt) en hebben het heerlijk gehad. Grappig die verschillende ervaringen.