nee hoor je hebt groot gelijk zou ik ook niet doen en mijn oudste is al 12. Nou ik heb een tijdje geleden de film human traffic gekeken nou man man heb soms nog nachtmerrie's.
Nou mijn man kon lullen als brugman maar ik laat mijn kind ook niet alleen in een kamer,tent,caravan of bungalow. Sterker nog als ze het niet kunnen en willen respecteren dan blijf ik liever thuis met de kindjes. Op de camping vorig jaar haddenwe ook een heel ander ritme en daar ben ik nu ook niet bang voor dus je leeft al anders dan normaal. Oke er zijn er die niets aanpassen en zich aan het zelfde schema houden als thuis maar das je eigen keus.
Mijn kinderen van net 3 en 4 hebben heel de vakantie niet voor 10 uur Savonds op bed gelegen, vaak pas 11 uur. We stonden tussen 7 en 9 op. Ik meestal 7 omdat de jongste dan wakker was en papa om 9 uur omdat de oudste dan wakker werd. Zoontje heeft denk ik 2x half uurtje geslapen in een buggy smiddags over een helle week. en de oudste geeft het allemaal prima aangekunt zonder dutje. Eenmaal thuis weer het oude ritme opgepakt en nergens last van gehad.
Ik haak heel even in op dat Maddie verhaal. Het is niet bewezen ect maar ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat de ouders zelf er iets mee te maken hebben. Omdat het verhaal wankelt aan alle kanten.
Wij blijven ook altijd in de kamer of op het balkon als de jongens op bed liggen. Laat ze echt niet alleen in een kamer
Geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om mijn kindje alleen in een hotelkamer neer te leggen! Iedereen die iets anders wilt heeft pech! Daar en tegen denk ik niet dat mijn man ooit zoiets zou voorstellen!
Nee hoor wij doen dat ook echt niet. Ik heb heel wat dutjes in een hotelkamer vertoeft omdat we onze dochter niet alleen wilde laten. En hoezo kan er niemand in de kamer, natuurlijk kan dat wel, zo moeilijk is het vast niet een loper te vinden (van een onoplettende schoonmaker bv) of met een leugen iemand van het personeel te overtuigen even 'jou' deur open te maken. (heb ik al vaak gedaan, was alleen wel altijd ook echt mijn kamer natuurlijk)
Ik zou het ook niet doen, niet alleen voor het maddie verhaal, maar wat dacht je van brand. Kijk maar naar het hotel afgelopen winter in Oostenrijk, daar hebben toen ook een paar ouders in paniek gezeten omdat zij in de bar zaten, maar hun kinderen 10 en 12 op de kamer lagen te slapen, vlakbij de brand. Daar moet je toch niet aan denken. Enneh hotelbranden komen vaker voor dan je denkt. Ik heb het zelf 2x meegemaakt in Amerika, en ik ben nu echt zo'n persoon die altijd checked waar de nooduitgang is en of die werkt. Zelfs in het vliegtuig tel ik het aantal rijen naar de deur, zodat ik het bij slecht zicht altijd de uitgang kan vinden. En in een hotel wil ik nooit meer slapen boven de 6e verdieping, want tot zo ver gaan brandweerwagenladders. Dus ik zou mn kind absoluut niet alleen op een hotelkamer laten. Enneh je man nog eens goed onder handen nemen dat hij je openlijk moet steunen en bij zn ouders moet zeggen dat jullie dit afgesproken hebben. Klaar einde discussie met de familie.
Ja de kids laat naar bed zou ook mijn keuze zijn... Anders zit je elke avond al vroeg op je kamer en dat lijkt me ook nogal saai...
ik zou me kind ook nooit alleen laten hoor. toen wij op vakantie gingen met me vader en moeder was me zoontje bijna 1,3 jaar, en die bleef gewoon bij ons beneden eerst is er kinder disco dat vond ie helemaal geweldig en daarna was ie meestal nog niet moe dus dan bleven we gewoon beneden en als ie wel echt moe was dan gingen we gewoon na boven lekker een spelletje doen met ze alle op het balkon! en als we gingen lopen savonds sliep hij wel in de buggy dus dat scheelt ook.
nee ik zou het ook niet doen. Los van Maddie verhaal vind ik het een naar idee dat hij ineens wakker wordt en helemaal in paniek raakt omdat hij alleen is in een vreemde omgeving. maar als je met zo'n groot gezelschap bent dan kunnen jullie toch elkaar afwisselen met de "diensten" ene avond blijft jij (en/of je man) bij alle kids. en andere avond een van de andere ouders.en als opa/oma/oom en tante het ook leuk vinden... zo zouden wij het doen.