Hoi Hoi, ik heb een vraagje, ik heb een zwangerschap test gedaan van DA. Bij ene vakje duidelijke streep echt donker, de andere vond ik het erg licht, wit bijna weet je wel was wel een streep maar ik word er niet wijzer van.. Ga ook naar dokter maar vroeg me af of hier mensen daar ervaring mee hebben...? ik zal dan nu ongeveer 1 maand moeten zijn..? Laaste keer seks was 9 dec, ik ben toen wel paar dagen ongesteld geweest, op 2 janauri en toen 29 janauri 2 dagen maar bloedingen gehad ook erg kort... Voor mij doen, is dit niet kloppend want normaal ben ik altijd de 11e van de maand.. Ik had wel 2 weken na me 'klussen' haha wel even getest maar dokter zei toen al, is best vroeg, je kan beter even wachten.. Dus gedaan en test gedaan vandaag.. Iemand raad hier mee..? Ow en trouwens ben al meer dan 6 jaar al niet aan de pil Veel liefs
probeer anders eens een kruidvat test (2 voor 5 euro) die zijn erg gevoelig. evt morgen met ochtend urine.of een digitale test. bij mij was overigens het streepje ook heel licht hoor. bleek toen 3 weken zwanger
ja ik kan die foto niet uploaden hij pakt het niet, is te groot ofzo denk..? Ja ik ga ook even vandaag langs de dokter, ben erg benieuwd.. ow oke ja nou Als ik zwanger ben dan moet ik ook rond 4 weken zijn, ietsje langer dan... weet jij hoe je het kan uploaden, je ziet gewoon wel 1 duidelijke streep en andere gewoon niet zo dat is het eigenlijk, maar wel als je het voor je hield want ik schrok om eerlijk te zijn, toen ik die andere streep zag haha
aan de linkerkant in het menu <<<<<<< staat ergens foto verkleinen dan kun je de foto op formaat maken. en ik geloof dat je hem dan direct in je album kunt plaatsen
ja heb ik gedaan, alleen krijg dan allemaal heel veel rare woorden echt vaag.. hahaha ach ja over 2 uurtjes moet ik naar dokter dan zal ik het ook horen..
Zeker weten..! ik ga over een kwariertje hier weg... vind erg spannend.. ik laat je meteen weten, als ik beetje lullig reageer dan weet je waarom