zeurend gevoel in onderbuik....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anniek, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou weet niet of iemand me uberhaupt kán helpen maar oke

ik heb vanaf een uurtje of 11 vanmorgen een zeurend gevoel in me onderbuik... net of ik ongesteld ga worden.
    nu vraag ik me af of dit me ei zal zijn?
    óf
    is dit een innesteling?

na hoeveel dagen is de innesteling?

ik heb vandaag geen vruchtbaarslijm meer dus me ei kan dan ook niet of wel?

hihi of het is iets wat hier helemaal niks mee te maken heeft....

rot vrouwenlichaam! hihi

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb zelf een tinteling in mijn onderbuik... kan het ongeveer vergelijken met een slapende hand of zo...

Wie herkent dit?

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Anniekje denk dat jij je ei al wel hebt gehad hoor 8) Ik hoor heeeeeeeeeeeeeeel vaak dat ongi gevoel bij vrouwen tijdens de innesteling/zwangerschap..... Ikke duimen voor jou hoor! Maar euhhhh dat klussen van jou vanaaf zou ik toch gewoon doen hoor better safe then sorry! ;)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAA weet je wat we kunnen doen, we kunnen ruilen van lichaam.....? aangezien ik ook helemaal simpel word van die van mij :( Mijne laat mij nu ineens in de steek, dat heeft mijn lijfje nog nooit gedaan :cry:

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb vrijdag mijn ei gevoeld. Ook had ik donderdag een postieve ovutest. Wanneer denk jij je ei gehad te hebben?
    Bij mij kan het volgens mij nog geen innesteling zijn. Een innesteling is geloof ik 5 tot 7 dagen na eisprong.
    Ik heb ook dat ongi gevoel en rare gevoel in onderbuik. Ook heb ik last van dikke witte afscheiding. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik vraag me dus weer af...wat heeft dit weer allemaal te betekenen?
    Zal wel weer niets zijn, want hoor vaak dat als je echt zwanger bent nergens last van hebt.
    Succes meid!

6. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    nee hoor want bij mijn eerste zwangerschap was ik de eerste maanden ook echt beroerd!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oke, nou ik wil niet zeggen dat ik me beroerd voel.
    Een vriendin van me kreeg pas klachten toen ze een positieve zwtest had.
    Ik voel me wel weer anders, maar dat heb ik elke maand weer. Elke mand ook weer andere klachten. als het raak is, dan maken die klachten me niets uit. Maar bij mij kan het nog niet het geval zijn. Te kort op eisprong.

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ik heb ook dat zeurende gevoel in m`n rechterlies. Al een paar dagen. Heb toch te snel getest en had een heeeeeeeeeel licht streepje. Dus toch positief!

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Een voorzichtige felicitatie dan maar Loel.
    Welke klachten had jij nog meer?
    Word gek van dat wachten!

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb bijna elke maand erngens in mijn cyclus wel een keer een zeurende pijn in mijn buik maar ben totop heden nog niet zwanger geweest......

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb dat zeurende gevoel ook al de hele dag, dit zou de innesteling kunnen zijn, want die heb ik als het goed is vandaag (7 dagen na eisprong en volgens de calculator). Maar wat ik me nou eigenlijk afvroeg...kun je de innesteling voelen?

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Een paar keer misselijk, soms zere borsten en m`n humeur is soms erg opvliegend ( heb nu een smoes hahahaha).
    Wil toch eerst een duidelijker streep voordat ik echt blij kan zijn.

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @ Loel: Daarom zeg ik ook een voorzichtige felicitatie.
    @Sjanienu1: Er zijn vrouwen die het voelen. Ik dacht het ook eerst te voelen, maar later bleek het mijn eisprong te zijn, haha!

14. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey meiden..ook ik heb dit sinds ( vermoed ik ) mn eisprong..
    Mn NOD moet denk ik donderdag zijn..heb vandaag een test gedaan ( kruidvat met een pipet )..en binnen 2 min een licht roze streep die steeds duidelijker werd....
    Duss..tja...morgen weer een test, geloof het nog niet echt

15. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Sorry, maar ik kom ff binnenvallen hoor, ook ik heb elke maand rond mijn ei steken in de linkerkant van mijn buik! Nu dus weer, maar bij mij houd het dus echt een aantal dagen aan, was het maar een dag, wordt er zelf ook heel vervelend van.

Olove: Spannend, een voorzichtige feliciflapstaart alvast! :D Laat je ons weten wanneer je het zeker weet! Zal voor je duimen

16. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Spannend hoor ik hoop dat het positief is.

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn eisprong kan het niet zijn, want die was vorige week maandag en die heb ik ook gevoeld. Het zeurende gevoel is nog steeds niet weg en duurt nu al 2 dagen...dan zou het de innesteling kunnen zijn :D
    Heb trouwens nog wel meer symptomen: Erg moe, brandend maagzuur, vaak plassen, steken in mijn lies, duizelig (vanmiddag eventjes) en had vandeweek bloedkorstjes in mijn neus.

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook net twee dagen een echte hevige ongibuikpijn gehad, ik hoop dat het innesteling was, want mijn eisprong was 27 oktober...
    Ik duim voor ons!

Nu geen buikpijn meer.. Soms wat steekjes, witte vlokjes in urine en wat zere borsten... ;)

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Zere borsten dat is nou het enige dat ik niet heb haha. Zit wel steeds te voelen maar kan echt niks pijnlijks ontdekken. Heb nog nooit zo graag zere borsten willen hebben haha.

20. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi hoi

Omdat ik weet dat het bij ons niet zomaar van nature gaat lukken geloof ik symptomen bij mezelf niet echt, maar deze maand echt al vanaf de eisprong krampjes bij mijn eierstokken, alsof de eisprong daaaagen duurt en een drukkend gevoel in mijn rug, heel gek, verder nergens last van.

groetjes

Deel Deze Pagina