Help is dit normaal? Wie herkent het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Key, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hallo dames ik ben morgen precies 4weken zwanger en ik heb sinds vanmiddag een superraar gevoel in mijn onderbuik. Mn eerste ingeving was dat het heel koud aanvoelde maar dan van binnen, mn buik zelf aan de buitenkant voelt warm aan. Het is echt heel erg aanwezig en toen las ik iets over een branderig gevoel en verrek, het kan ook zijn dat het branderig is.. Het verschil tussen warm en koud branden is niet zo duidelijk..
    Ik maak me echt zorgen. Het doet geen pijn het is gewoon een vreselijk onaangenaam gevoel. Wat is dit? Gaat het mis?

2. Veni Vidi Vice

Veni Vidi Vice Niet meer actief

Ik snap je onzekerheid, maar er gebeurd op dit moment zo veel in de baarmoeder, dat het heel onschuldig kan zijn en alleen maar een goed teken is dat de baarmoeder druk aan het werk is om een mooi huisje te worden voor de aankomende 9mnd.

Stress is in ieder geval niet goed dus relax en geniet van je zwangerschap!

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Dank je veni vidi vice voor je antwoord
    Ik maak me wel echt een beetje zorgen. Heb ooit eens gelezen hier op zp dat een meisje 'wist' dat het mis was gegaan als ze een soort koud gevoel kreeg

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou nu ook aan de hand is meissie.

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Nee dat weet ik.. Maar het maakt me zo onzeker.. Mn nod is zondag pas. En ik heb dit wel eens gevoeld (maar dan heel kort) de avond voordat ik ongesteld werd en dan alleen in het midden zeg maar. Bah bah wat een onzekerheid. Word er gek van

6. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Ik snap je onzekerheid...Maar je kunt toch niet meer dan afwachten. Probeer een beetje te genieten en positief te denken, dan komt het vast wel goed ;)

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    Ik heb dat ook gehad in het begin. Ik heb het toen gevraagd aan de VK en het kan van het oprekken van je baarmoeder e.d. komen. Het heeft allemaal met je zwangerschap te maken. Ik snap dat je je er druk om maakt. Dat deed ik toen ook en ik ging ook googlen. Tip: Probeer zo min mogelijk te googlen. Hoe moeilijk het ook is. Het brengt alleen maar onrust.

Gefeliciteerd trouwens :).

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je nod pas zondag was, was je op moment van posten nog niet 4 weken zwanger. Dat ben je pas op je nod.

Het koude gevoel hoeft bij jou niet hetzelfde te zijn als bij iemand anders. Er gebeurt gewoon vanalles daarbinnen.

Je kan ook blaasontsteking erbij hebben. Hou het in de gaten.

9. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Bgdankt voor jullie antwoorden! Ik ben inmiddels 4+3 en geen ongesteldheid te bekennen!
    Ik denk inderdaad dat het oprekken van de baarmoeder bij mij zo voelt. Heb er vandaag geen last van tot nu toe maar de afgelopen dagen wel constant gehad.
    Nu duimen dat het goed mag blijven gaan!

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #10 Key, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Mn NOD was inderdaag zondag, maar ik heb een. LF van 15 dagen. Dus vrijdag op het moment van posten was ik 3+6 (13dpo). Op mn NOD dus 4+1 (15dpo) :) ik zei ook op vrijdag 'morgen ben ik 4+0') vandaar!

Deel Deze Pagina