Hoi Hoi, Ik zit te wachten... en te wachten en te wachten Bij mijn vorig twee zwangerschappen (waarvan er 1 mis ging) wist ik meteen na de seks dat het raak zou zijn! Aangezien we bij de eerste ruim anderjaar bezig zijn geweest en ik wel vaker dacht dat het raak zou zijn ( ik weet dus ook dat mijn lijf me voor gek zou kunnen houden) maar die keer toen ik voor het eerst zwanger was, wist ik 100 % zeker. En bij de tweede keer, precies hetzelfde. Nu zijn we 7 maanden bezig en het is er weer. Het gevoel! Aan de andere kant probeer ik mezelf ik mezelf ook niet gek te maken. Maar er zit een stem in mijn hoofd dat het gewoon raak is! Dus ja, julie snappen dat en weekje wachten nog lang is!
Herkenbaar, dat gevoel! Maar ken helaas ook de teleurstelling van het mis hebben. Hopelijk heb jij wel gelijk! Succes met wachten!
spannend zeg! ben heel benieuwd! achter af gezien wist ik het ook en nu twijfel ik heel erg.. we komen er maar op 1 manier achter.. af wachten
Volgende week zaterdag/zondag. Maar vorige keren volgens mij later getest. Meer om man te overtuigen, dan voor mezelf
ik moet die woensdag er op testen! echt super spannend! ik ga je volgen ben zo benieuwd! ga voor je duimen meid!
ja klopt.. ik was 13 weken. we hebben de zwangerschap moeten beëindigen omdat ze geen overlevingskans had. na 2 jaar proberen. Het was een meisje.. Maar we hopen snel een nieuwe kans te krijgen dat ze een broertje of zusje krijgt waar ze over mag waken
Jeetje, heftig hoor. Hoop dat het snel raak is, net zoals bij ons toen! Eind januri misgegaan en eind april positieve test in handen!
het is nu 9 weken en 1 dag geleden.. we mochten van de gyno gelijk weer beginnen omdat alles er verder goed uit zag. Het is verder ook niet erfelijk dus de kans is maar heel klein dat het nog eens gebeurd. Het was gewoon domme pech 1 op de 10 000 kinderen krijgen het. Het heet turner syndroom iets wat alleen bij meisjes voor komt. Gelukkig kunnen we vrede vinden dat dit het beste was voor haar! we zijn nog elke dag dankbaar dat ze ons papa en mama heeft gemaakt. Ze heeft een mooi plekje in huis gekregen met foto's en ze zal altijd onderdeel blijven uit ons leven. Ik ben trotse mama van een dochter
je hoort het vaker ja dat het snel weer raak is! ik hoop het zo erg! was je al ver zwanger toen het mis ging? hebben ze een rede gevonden waarom het mis ging?
Hoi, Nee bij ons geen reden bekend. Ik was rond de 8 weken, dus heel pril. Gelukkig zijn wij erg nuchter en ik wist ergens wel dat het niet goed zat. Daarnaast was ik erg gerustgesteld in het feit dat we gewoon zwanger konden worden en had een hoop rust gevonden. En gelukkig hebben wij daarna ons mooiste kerstcadeautje ooit mogen ontvangen
Ja ik dacht dat deze maand....was overtuigd!!! Maar helaas ben toch ongesteld geworden Hoop voor jou uiteraard dat het wel positief is!
Joehoo ik ben inderdaad zwanger! Vandaag twee testen gedaan. Ze zijn licht maar een duidelijke streep. Ik wist het al, maar bevestiging is super! Straks man inlichten!
Super dikke proficiat!!! Geniet van je wondertje ! Ik vind het wel knap dat je het voelde, wou dat dat bij mij ook zo was...
Duidelijk! Kan het ook niet verklaren, maar ik voel het gewoon. Wij hebben er ook wel een Tijdje over gedaan en de andere maanden voelde ik het niet. Raar maar waar!
Jeetje wat bijzonder dat je dat zo voelt! duidt vast op een geweldig moeder instinct! ontzettend gefeliciteerd, geniet ervan!! Ik zou dat ook wel willen zeg hihi
Realiseer me dat het nog vroeg is en dat er nog van alles kan gebeuren! Maar het begin is er! Ben enorm dankbaar, dat ons dit weer mag overkomen!!!!