Vorige week dinsdag was er nog niets op de echo te zien, de gyn en dokter dachten aan een bbz of een miskraam (ivm. krampen). Vandaag echo laten maken, en jahoor,, een beeb te zien met kloppend hartje van 5.5 weken Ik ben zo blij, ik weet dat het nog mis zou kunnen gaan, maar ben stiekem wel blij dat het iig geen bbz is. Dus, ik voel me nog wel onzeker, maar ook blij tegelijk!
Wauw wat weer een verhaal, heb zelf een soort gelijk verhaal en je bent dat zoooo blij dat er toch iets is. (helaas moet ik nog 2 wkn wachten op een echo. Geniet ervan meis!
Geniet ervan! En wat fantastisch dat er een kloppend hartje te zien was. Ik mag hier met 7 weken komen. Dit wil ik zelf (ik mag eerder), maar bij onze dochter in 2006 zagen we niets met 6w1d. Een week later een kloppend hartje. We hebben een week in de rats gezeten zeg maar en dat willen we niet nog een keer. Gefeliciteerd meid!
Dankjwel allemaal! Ik had zo vroeg een echo gekregen omdat ik hevige buikpijn had en de dokter was bang voor een bbz of miskraam, daarom was ik er vroeg bij. Over 3 weken mag ik weer terugkomen voor een echo!