Hi Allemaall Ik heb sinds ik zwanger ben allemaal rode vlekjes gekregen. Ik had er altijd al twee maar nu krijg ik er steeds meer. Het lijken op een soort moedervlekjes zeg maar. Herkennen jullie dit? Groetjes Natascha
zouden het geen gesprongen adertje skunnen zijn heb ik ook zijn kleine rode vlekjes ze minderen na een tijdje wel het chijnt dat ze ook wel weer weg gaan na de bevalling
Ik heb er ook een paar, maar alleen op mijn borsten. Ook een paar tijdens mijn vorige zwangerschap, die zijn niet weer weggegaan.
het zouden inderdaad gesprongen bloedvaatjes kunnen zijn. Ik heb er ook last van gehad. Je kan ze bij de huisarts dicht laten branden als ze niet vanzelf weggaan na je zwangerschap. (is niet pijnlijk).
bedankt voor de reacties Als het vaker voor komt zal het er wel bijhoren. Ben ik toch weer een beetje gerustgesteld. groetjes ntascha
Heel herkenbaar... Ik zit helemaal onder die gekke vlekjes, de huisarts noemde het spider naevus totaal onschuldig en het verdwijnt vanzelf.
Ik krijg die rode vlekjes/stipjes vaak op mijn bovenbenen en bovenarmen als ik in de zon gezeten heb. Ik denk dat het een reactie van je huid is op de zon of warmte, nu met de zwangerschap ben je er misschien wat gevoeliger voor dan anders.