ben ik nou zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miracle1990, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik zit toch in onzekerheid.. En ga daarom maar een topic aanmaken..
    Ik ben nu bijna 2 weken geleden mn pil een keer vergeten omdat me vriend te lui was om hem op te halen en ik bleef bij een vriendin slapen, nou heb ik wel daarvoor seks gehad op de daag zelf ook en daarna ook gewoon.. Nou dede me borste zeer en zijn best gevoelig, ik huil heel snel, en had beetje bruine afscheiding, en nu is het licht roze bloed, nu al een paar dagen heb ik dat, disndag moet ik weer met me pil beginne maar dan wilde ik ook gaan testen, zou ik zwanger kunnen zijn? Het voelt het zelfde als toen ik zwanger was van mn dochtertje.. Wie kan mij geruststellen?

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    alleen een test kan je geruststellen want wij kunnen natuurlijk vanaf hier niet zien of je zwanger bent.
    Dus ik zeg; test halen en als je niet zwanger bent, zorgen dat je tijdig je pil in huis hebt. Je kan em ook zelf halen als je vriend te lui is he.

3. Miracle1990

Ik heb al 2 testen in huis, ik sliep toen bij een vriendin want ik mocht niet meer overstraat met mn kleine meid, en hij wilde niet meer langs huis gaan, en ik kon niet weg.. Nahjah ik wacht het dinsdag even af:)

4. je kan al testen vanaf de dag daat je ongesteld had moeten worden

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Als ik het goed begrijp had je een aantal dagen geleden al ongesteld moeten worden?
    Dan kun je nu ook al testen hé. Misschien morgenochtend even met ochtendurine testen?

Succes!

6. Miracle1990

Ja ik blijf wel die lichte bloeding houden ik durf morgen niet te testen :$ ik hou jullie op de hoogte

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou idd morgen een test doen. Maar je vriend de schuld geven is niet helemaal eerlijk. Jij had hem evengoed eerder kunnen halen of nadien geen sex meer kunnen halen. Jij bent evengoed "schuldig".

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wie onveilig vrijt kan zwanger zijn ja!
    Dus wat dat betreft wil je schijnbaar wel graag een tweede, of niet?
    Iemand die echt NIET zwanger wil worden neemt ook geen enkel risico.
    Dus hoezo geruststellen?

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pardon? Je had hem ook zelf kunnen halen toch? Dus ja, als je de pil vergeet en daarna wel gewoon onbeschermde sex hebt...dan zou je in theorie zwanger kunnen zijn. Ik neem aan dat je weet waar de kindjes vandaan komen?

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    In welke week ben je die pil vergeten? Je hebt hem dus ook niet meer ingenomen bijvoorbeeld de volgende ochtend?
    Mja, in principe is de pil niet helemaal betrouwbaar meer als je er 1 vergeet, maar de kans dat je door 1 pil te vergeten (en de rest wel netjes te nemen!) ineens een eisprong hebt, is niet erg groot (maar wel aanwezig). Verder valt er weinig over te zeggen, alleen een test kan je zekerheid geven! (En dan misschien de volgende keer een reserve-strip in je tas laten zitten? Altijd handig voor als je onverwacht niet thuis komt.)

Deel Deze Pagina