bekende symptomes ,twijfel erover

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yasminaa, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik ben al een maand nu denk ik wel 2 maanden bijna gestopt met de pil.
    en ik heb echt symptones gehad dat met zwangerschap te maken had
    zoals veel plassen echt letterlijk heen en weer gaan..
    diarree en kramp.. dat plassen is gestopt en ik dacht dat diarree ook gestopt was maar sinds gister is het weer begonnen en heb wel een maand kramp onder mijn buik ..bij mijn baarmoeder ofzo en links-rechter kant bij mijn lies ..
    en hoofdpijn ook ..en dat had ik bij mijn eerste ook .. hoofdpijn en plassen

maar hier is de probleem .. ik was 5 augustus ongi en het stopte officieel wel 10 .. eigenlijk 8augustus maar ik had nog 2dagen heel klein beetje bloed
    ik vind het zo vreeemd en echt irritant.. ik dacht dat ik was tot ik ongi werdt want denk als je ongesteld bent geworden dan kan het helemaaaaaaaaal niet... maar toch en wil niet testen dan verpest ik het weer.. maar wat denken jullie ladiess?

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Je bent net gestopt met de pil. Je lichaam moet zich daar weer op aanpassen. Ofwel, je kunt veel klachten krijgen die na een paar rondes overgaan. Daarnaast ben je ongesteld geworden. De kans dat je zwanger bent is zo goed als nihil. Hopelijk volgende ronde beter!

Liefs, Kweenie

3. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    eens met kweenie, je lichaam moet toch vaak wennen aan het feit dat je de hormonen van de pil niet meer krijgt en kan hierop reageren met allerlei kwaaltjes zoals je omschrijft.
    Ook kan je menstruatie anders verlopen.
    En aangezien je wel echt ongesteld geweest bent, denk ik ook niet dat je zwanger zou kunnen zijn.
    sterkte ermee, ik hoop dat je kwaaltjes snel over zijn en dat je snel zwanger bent!

4. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik had gister super knallende hoofdpijn dat ik 2 parcetamol moeten slikken waarbij gevolg overgeven was na half uur... ik had test gedaan en zag wel een streep maar ging na 3 minuten weg.. ik schrok was wel blij geworden maarja heb ook ander genomen en die was negatief
    het was wel horizontal...ik weet ook niet...migraine heb ik nooit gehad dus ik ga maar zo even dokter afspraak maken

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Meid je bent net gestopt met de pil. Ontspan, haal adem en probeer er niet zoveel mee bezig te zijn. Dan gaat je hoofdpijn misschien ook over en je lichaam heeft de tijd om te ontpillen. Je bent net ongesteld geweest en nee je kunt niet 10 dagen na je menstruatie al zwanger zijn. Denk dat je eisprong eraan gaat komen en dat je beter kunt gaan klussen ipv gaan testen. Je gaat toch niet echt voor een hoofdpijntje nu naar de dokter als ik vragen mag? Die hebben echt wel iets beters te doen dan dat. Iedereen heeft wel eens een keer hoofdpijn.

Ontspan en ga fijn genieten van de komende tijd van lekker sexen!!

6. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    lol sofietje..
    je hebt ook gelijk kan ook niet na 10dagen al zwanger zijn en denk ook dat het me eisprong is jaa!..ik ben naar dokter gegaan om bloedtest te doen .. voor enkele redenen ..niet voor dat alleen denk te test zegt al genoeg dan ! maar bedankt!!!

Deel Deze Pagina