Hallo, Ik heb een vraag en ik weet niet of ik hier goed zit op het forum. Maar het gaat om het volgende. Ik heb 3 juli een clearblue test gedaan en hierop was ik 2-3 weken zwanger. Omdat de eerste zwangerschap verkeerd is gegaan ben ik heel bang dat het weer mis gaat. Daarom vandaag nog een keer een tets gedaan van clearblue, met de verwachting nu een 3+ te zien onder zwanger. Dit was niet het geval, het is nog steeds 2-3 weken. Iemand anders hier ervaring mee?
Stoppen met testen. De testen zijn niet nauwkeurig genoeg en geven alleen maar stress. Als je echt een meting wil laten doen zul je bloedonderzoek moeten laten doen, dan kun je de stijging pas zien in je HCG. succes
testen zijn een indicatie ... wanneer je er 2 te gelijk doet is er een kans dat ze beide andere uitslag geven ...
Bedankt voor jullie reacties, die stellen mij een beetje gerust. Ik mag maandag naar de vk, en zal dat nu eerst afwachten.
De mijne gaf al snel 3+ aan terwijl er 2-3 moest staan. M'n gynaecoloog zei ook: streep is streep en kijk niet naar de aantal weken op de cb, want de ene vrouw maakt veel hcg aan en de ander weinig. Kijk enkel naar het woordje zwanger. Dus die weken zijn absoluut niet betrouwbaar, zie mij destijds maar .
Hallo allemaal, Vanmorgen ben ik naar de VK geweest voor een echo. het was nog te vroeg om een termijn-echo te doen, maar het zag er tot zo ver goed uit en ik ben ongeveer 6 weken zwanger! Een hele geruststelling voor mij, heerlijk.