Ik heb een aantal dingen gezien bij jysk Nu vroeg ik me Af wie heeft er weleens wat bij jysk gehaald online of in de winkel, hoe is de kwaliteit en als je online heb besteld hoe was de levering Ik hoor het graag
Ik had een leuke kast online gezien Vond in de winkel waaibomenhout en nog duur ook Ik zou dus in een winkel gaan kijken
Jaar of 5 terug in de winkel een tafel met 6 stoelen en een hoekbank gekocht. Kwaliteit is niet geweldig maar voor de prijs prima. Je moet niet verwachten dat je er 20 jaar mee kan doen maar als je zoiets hebt van over 5jaar ben ik het toch weer beu is het echt wel prima hoor!
2 jaar geleden kledingkast voor m'n dochter. Prima ding, niks mis mee maar verwacht idd geen hoge kwaliteit. Wij hadden het in de winkel gekocht en laten bezorgen, was allemaal goed geregeld.
Grote tuinset voor ouders gekocht. Service en kwaliteit niks mis mee. Vaak mooie aanbiedingen. Zo ook voor rolgordijnen. Waren van 60 naar 10 afgeprijsd!! Hangen super, touwtje gaat niet stuk en lekker soepel.
Ik heb er (in de winkel) wat beddengoed gehaald. De lakens zijn super, lekker zacht en soepel, maar laatst had ik een hoeslaken dat erg ruw en stug was... Terwijl het volgens mij uit dezelfde "top" lijn is!
Wij hebben er hoofdkussens gekocht met een soort gelballetjes erin en het ligt nog steeds heerlijk. Verder meer wat kleinere prulletjes, ook knuffeltjes voor dochter.
Dekbed, kussens, topmatras en rolgordijnen daar gehaald. Goedkoop en goeie kwaliteit voor die prijs. Je moet wel echt even gaan kijken en voelen want het verschilt echt per artikel of t het geld waard is, vind ik.
Ben er dik tevreden over. Wij hebben daar het volgende gehaalt: -2x een 1 persoons (liggen er nu 3 jaar op en zijn nog steeds goed) -dekbed voor het bed van mijn man en mij -hoeslakens en ander beddengoed voor het babybedje/ledikant van me zoontje. -douche gordijn -eetkamer stoelen. -rol gordijnen voor t gehele huis. Wij zijn echt dik tevreden over de service en de kwaliteit. En als hun een kortingsactie hebben dan zijn het ook over het algemeen
Onze salontafel komt er vandaan. Mooi ding zeker voor de prijs. Beetje vergelijkbaar met Kwantum e.d.
Wij hebbem er een slaapbank van. Ligt prima. En ziet er nog goed uit. Vl gebruikt hem in zijn mannenkamer. En eventueel als er iemand blijft slapen. Alleen de service was iets minder. Hebben ze wel goed gemaakt met een tegoedbon. Heb ik nog wat prulletjws voor in huis voor gekocht en tennisballen voor ons hondje. Die trouwens niet kunnen stuiteren.
Bedankt voor de reacties tot nu toe, Denk dat ik dan toch indd even langs ga in de winkel zelf om de kwaliteit te beoordelen zodat ik in elk weet wat ik in huis haal Tuurlijk als het goedkoop is dan verwacht ik niet het beste van het beste, zolang het maar wel even mee kan en er plezier aan kan beleven
Heel tevreden over het beddengoed en de service! Had besteld via de site maar per ongeluk de wiegmaat ipv ledikantmaat. Kon ze zo omruilen in de winkel en kreeg zelfs de verzendkosten terug!