En de rest van leerlingen denkt: 'Ik wil ook zo'n leuk bandje voor juf maken, want ze draagt die van Pietje ook'.... Dus jouw arm hangt straks vol met die bandjes...
haha..maar ze kunnen zo intens trots zijn op zo'n inelkaar geflanst dingetje. Niet dat mijn zoontje ze maakt hoor, die heeft er geen geduld voor..net zn moeder. Maar nee, ik heb er niks mee.
Ja ik vind ze lelijk, bij de trotse creaties die op FB voorbij komen denk ik ook alleen maar 'oh.. eh, ja.. ik kan eruit halen wat het moet voorstellen, maar verder..' Ik reageer maar gewoon niet
Leuk voor, zeg, midden- en bovenbouw basisschool, maar niet voor volwassenen. Hoewel, als mijn dochter ouder zou zijn en er een voor me zou knutselen, zou ik t niet over mijn hart kunnen verkrijgen m niet af en toe te dragen denk ik (het is ook weer geen pastaketting tenslotte) en misschien nog wel trots zijn ook.
Doet me denken aan die draadjes die je ook op zo'n manier in mekare vlocht maar kan niet op de naam komen das alweer 10-13 jaar geleden toen dat hip was... Maar nee heb er niks mee!
mijn dochter van 3 vindt het leuk om te doen. dus wij hebben wel een setje in huis. Maar zelf ga ik er niet mee lopen.
Pff ja, ik zie ook echt IEDERE creatie voorbij komen op FB. Ik heb het nou wel gezien hoor, die gevlochten elastiekjes. Valt niets moois van te maken.
haha nee ik vind ze ook niks, maar heb een armbandje van mn nichtje gekregen en die draag ik wel omdat ze dat zo leuk vind.. (tot ie hopelijk snel een x kapot gaat)
Als kinderen het leuk vinden, waarom zou ik me er dan druk om maken? Onze meid van zes vindt het leuk om te doen, dus ik zie niet in waarom ik me eraan zou moeten ergeren. Het is gewoon speelgoed, net zoals dat wij vroeger soms rages van het een of ander hadden.
Ik als volwassene draag ze wel Want mijn dochter heeft hem speciaal voor mij gemaakt, dus draag ik hem voor haar Zelf zie ik mij geen bandjes zelf maken enzo. Maar kado van mijn meissie kan ik niet weigeren
Hier ook een inhetzonlichtverkleurend! exemplaar rond de pols. Mijn mannetje gemaakt bij een vriendje en die is zo verschrikkelijk trots dat ik nu zo knap zie...ok dan. Hier niet in huis, vind er niks aan en met echte buitenkinderen vind ik die stiekjes dan na drie dagen overal en nergens. Om in te haken op de FB acties, waar ik me dan weer dood aan erger zijn al die moeders die van alle acties laten weten welke nummertjes ze nog nodig hebben, echt bloedfanatiek. Laat mij en heel het gezin heel nuchter zijn als er poppetjes/plaatjes uitgedeeld worden neem ik ze mee, vinden ze prachtig maar mijn kinderen hoeven ze gewoon niet compleet. Vraag ik me af al die complete spaaracties zoals de dierenplaatjes waar ik 1030 berichten met nummers voorbij heb zien komen, wie doet er nog wat mee? Ik mis duidelijk het ikdoemeemetdehypegen!
Voor kinderen prima, maar dat je daar als volwassene mee gaat lopen begrijp ik echt niet. Monsterlijk lelijk.