Ik zal eerlijk bekennen, dat ik het nog nooit gezien heb.. Mijn vrienden groep doet er niet aan. Ik heb het eens voorbij zien komen op fb van die elastiekjes en op tv bij het nieuws een keer. Maar ik heb geen idee hoe het eind resultaat moet zijn
Hmm hier maakt het weinig uit wat ik er van vind. Feestje van dochterlief En ja, ik heb er ook 2 om. Buiten dat mijn afkeer wel meevalt ga ik natuurlijk niet tegen dochterlief zeggen: oh leuk gemaakt, hier is de prullenbak. En samen.. Is het best leuk om te doen. Ik ga niet als ze naar bed is snel een berg armbandjes maken maar met enige regelmaat doen we het samen. (Lees: ik hou de iPad vast en help met het zoeken van de juiste kleurtjes ) Best gezellig
Dat had ik met die scooby touwtjes.. Uitstel is geen afstel Maar ze vindt het zoooo leuk. En dat vind jk dan weer leuk. Merk wel dat het alweer minder wordt en zowel man als ik vinden dat dan weer niet heel erg
Haha, en tot die tijd geniet ik nog even van alle rages die aan ons voorbij gaan ( en hou m'n hart vast voor waar mijn kinderen straks mee aan gaan komen )
Ik vind figuurtjes maken wel leuk . Zoals elsa van Frozen, zo'n geel/blauw popje van verschrikkelijke ikke , ijsje, slang etc. Bandjes maakt mijn dochter. Zelfs mijn man heeft al 2 armbandjes genaakt met dochter
Ik vind het wel geinig. Hou wel van dat gefrobel. Sch, en zeker nu met het wk wil ik best zon bandje om. Rood, wit blauw oranje.. daarna pleur ik ze in de kliko en is het weer over.
Crocs waren/zijn ook afzichtelijk maar daar liep ook iedereen mee rond (ik niet overigens, doe mij mijn teenslippertjes maar) Loombands; ach; mijn dochter vond het leuk om samen met mama te doen en dus heb ik het nu op haar verlanglijstje gezet maar als ze het niet krijgt ga ik het ook niet voor haar kopen.
Als volwassen zijnde zou ik niet met die armbandjes lopen nee maar voor die kids vind ik het wel leuk. En heb liever dat ze dit soort dingen doen dan dat ze met slecht weer achter de tv of computer spelletjes hangen.
tja mooi vind ik ze niet echt, sommige zijn wel leuk gedaan. Maar dat zijn dan ook wel moeilijke bandjes om te maken (veel gepriegel) dl vind het prachtig, ze had een tijd terug van haar verjaardagsgeld zo'n setje bij bart smit gehaald. toen filmpjes gaan kijken en zo heeft ze het geleerd. ze mag het ook mee naar school nemen, bijna iedereen in de klas heeft een loom ik vind het wel echt een kinder ding, zelf help ik haar alleen met terug haken, rest doet ze zelf. als ze graag iets wilt, maar niet lukt help ik haar en doen we t samen.
Ik kwam goed weg met m'n moederdagpastaketting zeg. Ik dacht lief te zijn en hem een paar dagen na moederdag nog eens om te doen. (Ja, je hebt wat over voor je peuter van 3,5) Maar dat werd dus niet gewaardeerd. Zie eigenwijze peuterpuber met strenge blik in de ogen: "Nee, mama, het is geen moederdag meer. Die ketting moet af." Briljant, hou dat zo vol zoon! Maar goed: als juf ben ik wel gewend afzichtelijke creaties van leerlingen vol trots te dragen / aan mijn sleutelbos te hangen / op mijn bureau te zetten. Soms bof ik trouwens en zit er wat moois bij. Maar het maakt niet uit: het is aardig van ze om de moeite te nemen om zelf iets te maken en dat weg te geven. Dus ben ik gewoon dankbaar. Ik ben nu met verlof, dus ik krijg de indruk dat ik hier aan ga ontsnappen. Hoewel het einde van het schooljaar nadert en we binnenkort wel weer wat feestjes met het grut hebben. Dus wie weet. Dan hoop ik maar dat het een rood-wit-blauwe of oranje is. Rondom wedstrijden van het wk kun je niet genoeg oranje meuk hebben toch? Het stoort mij niet zo. Maar ik vind het wel echt een rage voor kinderen en snap niet zo goed waarom allerlei volwassen mensen er ook aan mee doen. En als je als volwassene zo'n bandje draagt ga ik er klakkeloos vanuit dat je hem van je (klein-)kind, leerling, neefje/nichtje, buurkindje hebt gekregen. Als je vol trots gaat verkondigen dat je het zelf hebt gemaakt, sta ik geloof ik ook wel even met mijn mond vol tanden.
Hier is het dusdanig populair op school dat bij binnenkomst in d'r klas alle armbandjes af moeten. Kinderen zaten meer met hun armbandjes te spelen dan dat er gewerkt werd. Ze mogen om bij het buiten spelen en rest van de dag moeten ze in de tas blijven. Wij konden er in ieder geval wel om lachen als ouder zijnde. Dochterlief beweert bij hoog en bij laag dat zij heus niet met d'r armbandjes zat te spelen op school. Sinds die tijd is het wel minder populair ook meteen heb ik het idee.
Ik vind het leuk, écht leuk....voor mn dochtertjes. Wat zijn ze trots op hun creaties. Maar daar blijft het dan ook bij. Vind het echt een kinder-ding.
De armbandjes op zich vind ik niet mooi, maar dat kinderen wat creatiever bezig zijn is alleen maar aan te moedigen toch! Mijn dochter (2) kreeg een armbandje van gaar neef (9) die ze helemaal uit elkaar 'geplukt' heeft. Niet geschikt voor kleine kindjes dus. Maar ik kwam er wel achter dat het hele fijn haarstiekjes zijn! Dus dochter heeft nu leuke creatieve staartjes met gekleurde loomstiekjes!!
Haha Tupp, geweldig jouw zoon. De busbegeleidster van mijn zoontje riep afgelopen vrijdag dat ze ook wel zo'n mooi armbandje wou als mijn zoon. Nou, dat heeft ze geweten Of ze nou lelijk zijn of niet, ze vond het toch maar prachtig dat mijn zoontje dit voor haar gemaakt heeft. En nu mag ze het dragen ook, hahaha...