Niet alles wat op wikipedia staat is meteen ook waarheid... Dit is idd al een "oude" rage. Ik ken het ook nog uit mijn jeugd alleen toen heette het geen "loom"
Ik vind soizo elke rage onzin. Ik hoopte nog dat ik niet aan die onzin mee hoefde te doen omdat ik een zoontje heb. Maar sinds elk kind in de klas zo'n lelijk ding om heeft en hij een armbandje gekregen heeft wil hij het ook! Maar het punt is dat hij ze zelf niet kan maken (hebben ze laatst op school gedaan). En ik wil ze niet maken!
Kinderen okay, volwassenen... Why?? Nee ieder zn ding maar vind het echt lelijk als volwassenen het dragen
Hier ook hoor Imensa......vind het helemaal niks. Ik heb wel een lading bandjes(elastiekjes) gekocht voor mijn dochter haar haar
Mijn zoontje heeft dat ook, maar die zooi komt er hier niet in. Mijn neefje heeft er 1 voor hem gemaakt en daarmee klaar. Ik ga het niet doen en hij kan het niet. Heel simpel dus!
Gister, na lang zeuren van m'n dochter, toch maar gezwicht en zo'n Loomkit gekocht. Wetende dat ik totaal niet creatief ben en dit soort gefreubel ook totaal niet leuk vind....... Maar goed....vol goede moed met behulp van YouTube begonnen en het is pas 1 keer gelukt. Steeds gaat het op hetzelfde punt fout; volgens mij doe ik het precies zoals de vrouw op YouTube. Grrrrrrrrr hoe moeilijk kan het zijn. :x. Dochter wrijft het er nog eens in dat de buurmeisjes (van 5) het wél kunnen..... Het liefst kieper ik de hele mik in de container, maar ja, omwille van dochterlief gaan we dapper door met oefenen. Ik haaaaaaaaat gefreubel.