Pff Tele2 is echt waardeloos idd. Wij hadden ons abonnement opgezegd omdat we nu in een tijdelijk huis wonen. Dat kon gewoon, omdat ons abonnement al langer dan de verplichte twee jaar liep. Hebben die sukkels er een verhuizing van gemaakt! Kregen we een brief dat de verhuizing was geregeld en dat daar kosten aan verbonden waren! Gelijk gebeld dat dat niet klopt en dat wij niet gaan betalen. En het allersmerigste vond ik nog dat op de site een servicenummer vermeld staat waar je naar moet bellen om op te zeggen. krijg je daar (voor tig cent per minuut!) te horen dat je een brief moet schrijven! Toen mijn man zei dat hij op internet zag dat ie moest bellen kreeg ie te horen dat dat is omdat ze dan normaal proberen de mensen te behouden!
ik ben er ook nog steeds niet gerust op als ik nu alsnog die ekeing krijg van 350 euro hebben ze echt een probleem dan ga ik echt stuiteren die ga ik dus echt niet betalen hoor.dan maar naar de geschillencomissi want daar ga ik niet mee accoord.ik heb trouwens van die vrouw die mij heeft geholpen een mondeling toezegging dat ik die 350 euro niet hoef te betalen.ik heb dus ook gelijk haar naan op geschreven enzo.dus dan verhaal ik het op haar want alle gesprekken worden op genomen daar dus dan krijg ik me gelijk wel
ja maar dat is altijd zo. wat ALS. Als ik op mijn telefoon de 5 twee sec indruk stuurt ie een SOS sms naar alle nrs die ik heb ingesteld. Dan weten ze iig DAT er wat aan de hand is en zouden ze eventueel de politie kunnen bellen. Plus dat ik me autodeuren op slot had dus zo snel zouden ze me de auto niet insleuren. Een mobiel is gewoon veiliger, komop zeg. Net als dat je een auto ongeluk krijgt dat je je familie kan bellen etc. Dan kan je wel zeggen: Dan leen ik wel een telefoon van iemand anders, maar weet jij nummers van familieleden of vrienden uit je hoofd? Ik ben niet verslaaaafd aan mn telefoon maar ik heb hem echt altijd bij me. Als ik ergens alleen heenga wil mn vriend ook graag weten waar ik ben en of ik veilig aangekomen ben.
Ik kan er geen cijfers bijpakken, maar denk dat er minstens zoveel verkeerslachtoffers vallen door bellen in de auto dan dat er levens mee gered worden.
Ja maar dat heeft toch helemaal niks ermee te maken over bellen in de auto. Het gaat er gewoon om dat je hem bij je hebt, of dat nou in de auto is, of op de fiets, of lopend of in de trein. Als ik met de trein ga en die heeft een uur vertraging vind me vriend dat wel zo leuk om te weten voordat ie zich zorgen gaat maken.
Mijn hemel, maakt hij zich na een uur vertraging al zorgen als ik met de trein ga zeg ik altijd dat ik tussen zo en zo laat thuis ben en dan neem ik al een uur vertraging in gedachte. Dus meestal ben ik eerder thuis.
ik zeg altijd dat ik voor 6 uur thuis ben en dat het ook kan uit lopen.en daarbij het maakt mijn vriend niet uit als ik weg ben ben ik weg en ziet hij me vanzelf wel weer
ik zeg VOORDAT. Ik werk bij de politie in Amsterdam en dus is hij wat sneller ongerust als ik niets van me laat horen waar ik blijf. Plus dat ik nooit met de trein ga, en als hij weet dat ik tot 23:00 uur moet werken en ik om 02:00 uur nog niet thuis ben omdat ik met autopech sta maar niet kan bellen, maakt ie zich ongerust ja, is dat zo gek dan. En als ie me dan helemaal nergens kan bereiken en niet weet waar ik ben vind ie dat niet leuk. Gek he? Of als je een belangrijke afspraak hebt en je staat in de file, kan je ook niemand bellen dat je later bent. Dus dan maakt het jullie gewoon geen zak uit hoe andere zich voelen als ze niets horen van jullie of jullie nergens kunnen bereiken? eh ok.... maargoed als jullie een 06 overbodig en onzin vinden dan mag dat hoor.
Ik heb een mobiel maar ben niet echt bereikbaar. Als ik echter in mijn eentje moet reizen is het wel een fijn idee. Heb een jaar terug eens langs de weg gestaan, al diesel lekkend (de auto), omdat een figuur van de garage een of ander filter was vergeten aan te draaien. En half op een afrit staand als het donker is, is het fijn, als je ff de pechdienst kan bellen hoor! Dat constante geklets in zo'n mobiel vind ik ook niet geweldig. En ook: als je dan je mobiel niet opneemt is men meteen ongerust. Terwijl je vroeger met een vaste lijn ook wel eens onbereikbaar was, toen was dat nog heel gewoon En er gebeuren ook ongelukken omdat mensen zich zitten te scheren in de auto, dat wil toch ook niet zeggen dat scheerapparaten slechte dingen zijn? :-s Bel zelf voor 5 per maand ofzo, maar het is gewoon wel zo, als er echt iets is, is het een ideaal ding! Je bepaalt toch ook zelf hoe bereikbaar je bent of hoeveel last je ervan hebt, hij kan nl. ook stil of uit.
heb wel een mobiele, helaas, voornamelijk omdat ik bereikbaar moet zijn voor me moeder ( epilepsie) en heb thuis geen vaste telefoon, maar soms, oehhh dan wil ik hem wel kapot smijten.
Mijn vent heeft dat ook en om eerlijk te zijn vind ik dat alleen maar fijn! Weet ik tenminste dat als er iets is, hij daadwerkelijk actie onderneemt binnen korte tijd! En ik mis hem ook als ik hem niet kan bereiken, misschien omdat we zo ontiegelijk veel van elkaar houden ?!
dus als je ventje na een uur nog niet meteen ongerust is hou je niet ontiegelijk veel van elkaar? of valt ie nou verkeerd bij mij? kan natuurlijk ook. je zal het vast niet zo bedoelen.. overigens, is mijn vriend wel al ongerust als ik er na een uur nog niet ben, maar ik heb dat bijvoorbeeld niet...ik weet dat hij dan in de file staat of dat de trein vertraagd is, word het echt veeeeeeeeeel later dan word ik ineens van niet ongerust heeeeel erg ongerust
Ik vind het gewoon vervelend als mensen denken dat je maar overal en altijd bereikbaar bent. Zo belde ik een paar weken geleden met de belastingdienst. "We moeten u hierover terug bellen, waar bent u overdag bereikbaar?" "Niet." "Ja maar wat is uw mobielenummer?" "06-hupperldepup, maar daar ben ik overdag niet bereikbaar op." "Ja, maar we moeten u wel kunnen bereiken." "U kunt mij thuis bellen, want hierover wens ik alleen thuis gebeld te worden, maandag en dinsdag ben ik bereikbaar." "We zullen u ze snel mogelijk bellen, maar treffen we u niet thuis dan bellen we uw mobiele nummer, wilt u er dan wel voor zorgen dat deze opgenomen wordt?" "Nee, nogmaals, hierover kunt u mij niet op mijn werk, in de auto of bij de kassa van de supermarkt over bellen" (dat heeft toch geen nut, ik ga mijn gegevens toch niet overal mee naar toe slepen) "We nemen contact met u op. Dat is nu 4 weken geleden, nooit meer iets van ze gehoord, hebben waarschijnlijk 20 voicemails ingesproken die ik dus toch niet af luister.
Ik heb niet alles teruggelezen, maar 1 tip (vooral als je kleine er is) schaf een mobiel aan! Zeker als je een kleine bij je hebt. Wat als je autopech hebt? Er een ongeluk gebeurd in the middle of nowhere? Of weet ik wat? Toch wel handig als er dan een mobieltje in je tas zit..
Geachte Klant van Tele2. Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Wilt u ook vermelden via welk website u heeft gereageerd? Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2.
ik heb een mobiel, dag en nacht staat hij aan. waarom? Dit is de enige vorm van communicatie tussen mijn broer en mij. Hij is doof, dus ja, je kan niet bellen. En we willen wel dat hij altijd met een van ons contact kan zoeken. Hetzelfde met internet, skypen kan niet, dus wij msnnen iedere avond. Dus ja, ik ben afhankelijk van internet en mobieltjes! Is dat zielig?