ben ik nu echt de enige zonder mobiele telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb mijn mobiel ook altijd bij me.
    Is gewoon een gewoonte geworden eigenlijk...

Ennuh Tele2 pffffffff hou op hoor...hele drama's gehad erom! Misschien toch lekker naar een andere provider gaan?
    KPN ofzo?

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik red me anders met 2 kleintjes prima hoor zonder mobiel en dan woon ik ook nog eens in de middle of nowhere.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja tot je em een keer écht nodig hebt.

4. Niet meer actief

ik wou net zeggen ja.. dan zal je m nooit nodig gehad hebben! vind het niet slim hoor

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik voel me echt niet minder op m'n gemak als ik geen mobiel bij me heb. Ook als ik samen met Annika op stap ben heb ik hem 99% van de tijd niet bij me.

Het ongemakkelijke gevoel dat ik krijg bij het ALTIJD EN OVERAL maar bereikbaar zijn vind ik vervelender dan het gevoel dat ik onbereikbaar ben.

Er heeft mijn werkelijk nog NOOIT iemand op een gelegen moment gebeld op dat ding. Je zit in de auto, bij een vergadering, bij de kassa van de supermarkt en iedereen vind dat tegenwoordig maar normaal. Sorry dat ik daar niet aan mee doe.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :| hoe kan je ineens hierop komen......zo out of the blue

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Och ik heb al eens in de middle of nowhere gestaan met een kind en een lekke band, wie moet me komen redden? Een auto hebben we niet, en manlief heeft wel wat beters te doen dan mij op te halen. Ik heb toen dus 17 km gelopen, gaat prima hoor. Ook wel eens 's avonds ergens gestaan en de laatste bus gemist, wederom, wie moet ik dan bellen? Mijn familie met een auto die eerst 2 uur moet rijden voor ze uberhaupt bij mij zijn? Ben naar het eerste de beste huis gelopen en heb daar een taxi laten bellen.
    Als het allemaal zo erg is om geen mobiele telefoon te hebben, hoe zijn wij dan in godsnaam groot geworden?

8. Niet meer actief

Je manlief heeft wel wat beters te doen dan jou en je kind te komen halen en laat je dus maar 17 km lopen? :( :confused:
    Sorry hoor maar dat vind ik echt niet normaal

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het ook niet normaal dat je man je niet komt halen omdat hij wel wat beters te doen heeft. :( :confused:

wat voor beters heeft hij dan bv te doen?

10. Niet meer actief

Dat vraag ik me idd ook af krokus..

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    :confused:

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wtf. wat als er wat gebeurt was man, damn.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik wil niet vervelend doen hoor maar waarom stap je niet gewoon over desnoods tijdelijk bijvoorbeeld alice die heb je elke maand een opzegdatum dus elke maand kan je gewoon opzetten totdat je huidige provider je weer aangesloten heeft

groetjes nathalie ;)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hoe zou hij mij op moeten halen? Een auto hebben we niet (ja de horror!) en de fietskar past toch echt alleen op mijn fiets. Moet ik hem dan laten komen om gezellig met mij die 17km te lopen? Wees gerust als ik in het ziekenhuis zou komen is hij de eerste die er is, maar anders ga ik hem echt niet lastig vallen.
    En wat voor beters hij te doen heeft? Zorgen dat ik en de kinderen te eten hebben, werken dus.

15. Niet meer actief

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wat?

17. Niet meer actief

Ja sorry hoor maar ik vind het nog steeds niet normaal. En dan had je, als je een mobiel had gehad, toch een ander familielid/vrienden of eventueel een taxi kunnen bellen?!

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Familie woont meer dan 200km verderop, evenals onze vrienden. Die gaan echt niet op komen draven omdat ik een lekke band heb in de middle of nowhere!
    En dan bel ik een taxi, waar moet ik mijn fiets en fietskar vol met boodschappen dan laten? Die zal toch mee naar huis moeten om gerepareerd te worden. Taxi chauffeur ziet me aan komen of alles achterin mag :)
    Van een beetje lopen gaat niemand dood hoor.

19. Niet meer actief

Je fiets met fietskar vol boodschappen en een lekke band in the middle of nowhere?

Ik weet niet wat je sowieso met een kind met een fietskar vol met boodschappen in the middle of nowhere doet? Klinkt wazig! Zie mezelf al staan met boodschappen ergens achteraf in t bos ofzo :)

En nee ik zeg ook niet dat je er dood van gaat, maar erg normaal vind ik het ook niet... vooral niet als het 17km is en je een kind bij je hebt :(

20. Niet meer actief

En hoezo ja de horror dan? Was je nou met de fiets of met de auto en als je met de fiets was, hoezo past dan de fietskar alleen op jou fiets? die had je dan toch bij je?!

Deel Deze Pagina