Hihi even iets over piemels... Ik weet sinds gister dat we een jongetje krijgen. Het was overduidelijk op de echo's (zie fotoalbum), maar is het nu altijd zo duidelijk of niet. En is op die ene foto dat piemeltje nou echt stijf? Mensen lachen zich rot als ik die foto laat zien Maar kan dat al? Was het bij jullie net zo duidelijk te zien? Ben gewoon nieuwsgierig vooral. Ik ben er toch wel beetje van uhh geschrokken, ook al vind ik het hartstikke leuk. En het kan niet meer toch een meisje blijken te zijn toch? Volgens mij is het 100% duidelijk? Maar juist omdat ie zo recht overeind staat vind ik het een beetje uhh apart... En een hele andere vraag: Moesten jullie toch ook wennen aan het idee dat het straks een piemeltje heeft? Of went dat snel? Ik ben echt meiden gewend namelijk (in de familie en dus ook om te verschonen etc.) Jeetje, ik maak me niet echt druk hoor! Is meer gewoon ervaringen van anderen.
nee denk dat ie gewoon zweeft zeg maar (in je vruchwater) en toevallig omhoog zweeft (zet je vriend / manmaar in bed krijg je hetzelfde effect...) IKZELF vind jongens makkelijker verschonen (alles zit uitwendig immers) je gaat langs de balletjes en voila het is schoon bij meisjes mag je alleen van voor naar achter en kan erin enzo vind ik lastiger.. Het is vrij duidelijk haha dat in elk geval wel als je wilt vergelijken (ik heb niet zo'n duidelijke) kan je op onze site kijken bij dean zijn echo foto's..... Gefeliciteerd met een zoontje!
Bij mij was tie ook zo duidelijk bij mijn zoontje. Zelfs zo overduidelijk dat de echoscopiste vroeg of ik het al wou weten,want meneer liet meteen alles zien Dus inderdaad geen twijfel bij jou, dit is 100% een knul. Ik kan je helaas niet helpen met het wennen, ik ben echt jongensmama, hier zal het juist wennen zijn als we een meid gaan krijgen.
heb zelf 2 zonen , vorige week bavallen van nr 2. het lijkt of het plassertje stijf is maar in feite drijft het in het water. het gaat straks in bad ook omhoog. let maar op als je partner is bad zit. groetjes monique
Haha gelukkig allemaal.. en ja ik vind het geweldig hoor... het is alleen toch een raar gezicht op die echo. Ik ben er ook wel weer trots op, iedereen wil de piemel van ons zoontje wel even zien haha. Ach komt allemaal goed, inderdaad ook met dat verschonen, misschien inderdaad handiger. Ik heb op het KDV 100-en luiers verschoond en dus ook wel van jongetjes, maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat ik ook een jongetje zal krijgen, dacht toch altijd eerder een meisje.
Hihi die is ook wel erg duidelijk ja... Leuk.. en wat zal ik hem er later mee kunnen pesten als hij groot is met de echo-foto's Haha arm kind. Nee ik vind het echt leuk om te zien dat ik niet de enige ben met die duidelijke foto's. Voor ik weer ga dromen over bevallen van een enorme piemel met een klein lijfje er aan Die hormonen doen al genoeg rare dingen met me.
Hahaha jaaa idd! oow oow Moest ook wel lachen tijdens de echo haha ik met een zoontje...had ik nooit gedacht!
Zo zag het er bij mij op de echo ook uit (zie album) en ze zeggen ook dat het een jongetje is. Ik moest een aantal weken geleden ook nog voor een spoedecho, bij een ander en die vertelde me ook dat het een jongetje was, dus ik denk dat het toch echt een jongetje is. Wij dachten allebei al dat het een jongetje zou worden dus was niet echt een verassing. Verder heb ik ook nog 2 jongere broertjes (5 en 7) die ik vaak verschoont heb, dus ik hoef er niet echt aan te wennen.
Bij ons ziet de echo er ook zo uit, ik denk idd dat hij gewoon zweeft door het vruchtwater. Gefeliciteerd!
Ik ben 2,5 jaar geleden bevallen van een knul. Ik wist van te voren niet wat ik kreeg, maar ik had wel zoiets van Wat doe je allemaal met een jongetje. Ik kom uit een echt meiden gezin en dacht ook dat ik een meisje mama zou zijn. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was dacht ik Ik krijg een jongen. Ik zal je zeggen Ik was op slag verliefd en ik vind het zo geweldig om een zoontje te hebben. Ik ben nu weer zwanger hel pril maar heel stiekem zou ik een jongen weer heel leuk vinden, Ik ben echt zijn grote vriend zegt hij altijd tegen mij. Dan smelt je! Geniet er nog maar van. Groetjes
ik heb 2 jongens en was heel makkelijk verschonen enzo want alles is idd uitwendig hier zal het eventueel wennen zijn als we een meisje krijgen maar dat weten we dus nog lang niet gefelliciteerd met je boy
Mijn schoonzus had ook zo'n echte piemelfoto :-D Van harte gefeliciteerd! Jongens zouden inderdaad makkelijker te verschonen zijn...maarja, alles went
ik denk dat de piemel omhoog zweeft in het vruchtwater, grappig en wat duidelijk zeg! ik moet nog 1,5 week wachten voor we het weten!
\ Ik vind het wel grappig dat je dit vraagt! Ik wete sinds vrijdag dat we een jochie krijgen en dar is ook echt overduidelijk! Ik heb wel eens foto's gezien van anderen en daar zag ik niks. Ik denk dat het ook aan ligt hoe je kindje ligt. Als ik hem laat zien lachen mensen ook ahah
Op mijn echo's staat het piemeltje ook kaarsrecht omhoog, zowel van zij aanzicht als van onderaf. Die foto's heb ik helaas niet op de pc, dus kan ze niet in mijn album zetten. Maar toen de echoscopiste het zag zei ze: nou, als dit een meisje wordt zeg ik mijn baan op! Maar hij 'drijft' inderdaad in het vruchtwater, vandaar. Heel normaal dus *edit* ik zie nu dat ik wel een piemelfoto in mijn album heb...(de echo van bijna 18 weken). Duidelijke zaak toch
Weet niet hoe het bij baby's is, maar jongetjes hebben al van kleins af aan af en toe een erectie. Is niks seksueels aan, maar dan staat ie idd gewoon stijf. Of dat in de baarmoeder ook al gebeurt, weet ik niet, maar zou me dus niks verbazen...
Heb ook een onderaanzicht van een piemel Is met de 20 wekenecho gemaakt, en je ziet dus zijn linker been (echt de spier enzo) en daarboven een balzak met een puntje (het piemeltje) Ik heb er op mijn pc nog meer staan, ik vind het wel erg grappig die geslachtsfoto's
He getsie Al die drijvende piemeltjes hihihi Wat een leuk gezicht op de echo's Ik ken het niet, heb een meid. Maar weet wel dat ze drijven in het vruchtwater hahahaha. Dat is bij onze mannen toch ook zo als ze in bad zitten Van harte met jullie zoontje! xxx