Gaan! Ik denk dat je inmiddels al lekker op de verjaardag bent! Je bent zo thuis.. ze kunnen zich ook ineens heel slecht voelen en de dag erna weer springlevend zijn! Geen slechte/ontaarde moeder... daar kom je niet eens 1% van in de buurt! groetjes!
Als ze normaal in slaap valt: gewoon gaan! MOcht ze al wakker worden en niet meer kunnen slapen, dan kan de oppas je toch gelijk bellen? Mocht ze nu helemaal niet in kunnen slapen, dan zou ik zelf toch liever thuis blijven. Succes met je keuze!
meis volg je gevoel als jij er door heen zit mag je best weg en laat een ander lekker kletsen je hebt het soms ook nodig om even op adem te komen je bent niet alleen maar moeder je bent ook een vrouw die ook wel een weg wilt zonder kind of ze nu ziek zijn of niet als je alles goed hebt geregeld is er niks aan de hand en je hebt goede afspraken gemaakt met de oppas wat let je en lekker gaan hoor geniet er ook een beetje van
Ik vind je echt geen slechte moeder hoor. Mijn oppas kindjes zijn ook wel eens ziek, en dan gaan de ouders ook gewoon in een andere stad uiteten of ze hebben een concert of iets. We maken dan gewoon duidelijke afspraken.. Absoluut geen slechte of ontaarde moeder. Want de ouders van mijn oppaskindjes zijn ook super ouders.
Ik zou gewoon gaan en je telefoon mee nemen en dat ze je dan belt als er wat is en ook duidelijk vertellen aan de oppas waarbij ze moet bellen. En als je het echt niet vertrouwd thuis blijven. Je kunt toch ook gewoon een uurtje gaan?
Ik zou ook gewoon gaan hoor, zeker omdat je aangeeft binnen een kwartiertje weer thuis te kunnen zijn als het nodig is! Hou gewoon je telefoon bij de hand en... have fun!! Enne... als je hiermee een ontaarde moeder zou zijn, lopen er heel wat slechte moeders rond hier!!
harstikke bedankt voor jullie lieve reacties, ben gewoon gegaan, was harstikke leuk en ze heeft gewoon doorgeslapen hoor! niks aan de hand dus!! Maar is mijn eerste kindje, dan ben je denk ik altijd wel vatbaar voor opmerkingen van andere, maar ja is helemaal goed gekomen! Liefs
Fijn hoor! Ik ga met zulk soort dingen ook gewoon weg, omdat ik mijn kindje wel ken en wel weet wanneer ik echt thuis moet blijven. Want als hij alleen een beetje verkouden is, zou ik dus thuis blijven en vervolgens de hele avond op de bank zitten terwijl hij lekker ligt te slapen.. Dan had ik toch liever op die verjaardag gezeten! Dus je hebt een goede keus gemaakt hoor, niet meer twijfelen en gewoon doen wat JOU gevoel zegt.
Goed dat je gegaan bent. Als ze echt heel ziek was geweest had je gevoel je echt wel tegengehouden om te gaan hoor. Ze is "maar" verkouden. Ik zou ook gewoon gegaan zijn, mits mijn kindje dan lekker sliep. Met idd de telefoon bij, zodat als er wat is je snel weer thuis bent.
Tja ik weet niet wat ik je moet vertellen want het is iets wat jij moet aanvoelen vindt ik. Het ligt er ook aan hoe ziek dat ze is!!! Als ik aanvoel dat het niet goed gaat met mijn dochter ga ik dus niet maar al ik denk dat het wel goedkomt en ze gewoon lekker gaat slapen waarom niet? Je oppas belt toch als er iets is en trouwens het ligt er ook weer aan hoever je weggaat vindt ik...
joh meis, echt geen ontaarde moeder hoor!!! ik moest van de week gewoon werken toen onze kleine zijn 2e prikken kreeg en tja toen is mijn man meegeweest. Zou wat zijn als je dan meteen een slechte moeder bent..... je mag best af en toe voor jezelf kiezen en als het echt niet gaat kun je alsnog thuisblijven. geen schuldgevoel hebben hoor meid!
Ik zou zelf m'n kind in bed leggen en afwachten of hij zou gaan slapen, als hij lekker in slaap zou vallen zou ik alsnog naar de verjaardag gaan. Maar wel met de oppas afspreken dat als hij waker zou worden en niet lekker zou zijn en niet meer zou willen slapen dat ze me uiteraard zou bellen, en dan alsnog naar huis gaan. mamavan
gelukkig meis dat je lekker hebt genoten en ja begrijp je erg goed zo pas je 1e kindje en dan als ze ziek zijn is het altijd moeilijk om te gaan.. maar iedere keer leer je bij ik heb nu 2 kids en ik leer ook met de dag meer en meer.. blijf je gevoel volgen en luister niet te veel naar andere hoor