Ben ik nu een suffe muts, of....?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    sterkte'allemaal straks! Ik ben op mijn wekr vanacht, man is alleen met mn dochtertje...heel erg rot, maar stiekum ben ik er bijna blij om omdat ik nu in de waan kan zijn dat ze er geen last van heeft en anders had ik me vast opgevreten over al die herrie :)

Dusseuh..ik leef met jullie mee hoor!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    ;)

Bedankt.

Jij lekker werken, :D

3. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ja ik snap hoe vervelend het is. Gelukkig zijn hier de meeste jongeren netjes. Ik liet vanochtend mijn hond uit en er waren een groep jongens vuurwerk afsteken.. 6 meter van me vandaan en dat was zooo veel vuurwerk en ik was zoo bang. Dus toen het voorbij was kwamen die jongens "Sorry mevrouw voor het ongemak. We keken nog rond of er mensen waren, maar we zagen niemand. Het spijt ons. Gaat het wel?" ze waren tenminste wel aardig. Ze kwamen ook gelijk naar mijn hond om te kijken of hij niet wat mankeerde. Zulke jongens zijn er (gelukkig!) ook.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik leek ook wel een oorlogsgebied te wonen vandaag.. tjeempie..

Dean kijkt niet op of om van de knallen, dat is pas een suffe muts whahahahah

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Nou, dan ben ik ook een suffe muts. Hier zijn ze nog steeds met vuurwerk bezig en een klein brandje. Ik zit erg te twijfelen of ik al de politie kan bellen. Ik woon in een nette wijk en dit soort Tokkie-taferelen vind ik maar niks.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
  7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

esmee sliep gewoon door gisteren om 12 uur.. en ik maar steeds kijken en met de babyfoon aan mn oor.. maar nee hoor ze sliep lekker verder..
    en ja vuurwerk hoort en nu eenmaal bij.. en jongeren die knallen overal waar ze maar kunnen.. kan je ze eigenlijk ook niet verbieden.. deed je vroeger zelf toch ook... :)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik jaag kids ook weg. En nee, ik deed het vroeger ook niet.
    Dat ze lekker voor hun eigen deur gaan staan.. maar dat mag waarschijnlijk niet van pa en ma :)

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Vorig jaar gooiden ze die rotjes over de heg.
    We hebben een hond en die kan het wel eens beet pakken.
    Dus mijn man is die kinderen toen achter na gegaan en heeft ze eens duidelijk gemaakt wat wel niet allemaal kan gebeuren.

Maar ik kan me nu wel goed voorstellen hoe de (toen oudere) mensen reageerden als we iets uitspookten als kinderen, en dan vooral die zinnen van "wacht maar als je ouder bent", ik snap het echt helemaal!

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hahahaha... Nee hoor, je bent geen suffe muts.... Afgelopen nacht om 12 uur begon het vuurwerk hier met een paar grote strijkers of iets dergelijks... Nooit bij stilgestaan dat die dingen zo hard knallen, maar nu ik zelf een kind heb.... Ik was in staat om naar buiten te lopen en te vragen of het wat minder kon... :) :) :)

Gelukkig is Jelle er dwars doorheen geslapen, de beeb in mijn buik schrok zich wel een hoedje... :) Ik voelde hem/haar echt opwippen, zeg maar... Gelukkig weten ze er later niks meer van.. :)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Achteraf is het gelukkig allemaal nog meegevallen :)
    Vigo heeft verder gewoon doorgeslapen, en om 23.55 uur werd hij wakker omdat het rolgordijn iets teveel lawaai maakte met het openrollen :rolleyes: Vuurwerk heeft hij verder doorheen geslapen de hele avond... dat snap je toch niet?! :)

We hebben hem er even uitgehaald vanacht om naar het vuurwerk te kijken. Hij vond het geweldig en riep steeds 'wauw' :)
    Tegen 00.30 uur weer naar bed gebracht en hij is tegen 01.00 uur weer lekker in slaap gevallen zonder een kick te geven.

Dussss.... wéér veel te druk gemaakt om niks :)

Iedereen een mega gelukkig nieuwjaar!

12. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    We hoorden gister rond half 2 een hele harde bonk en een knal, hoorden wel wat vallen, maar zagen weinig...(he he het was donker duhh).
    Toen we vanmorgen keken lag er een deel van een champagnefles in de tuin, helemaal in scherven uiteraard. Overal liggen nu dus glassplinters (lekker he als je twee kleine kinderen heb die graag in de tuin spelen.)
    Ik heb een vermoeden dat ze het tegen ons dak hebben gegooid. Want er lag ook een soort mos in de tuin, wat dus bij die dakpannen bij het raam groeit.
    Gelukkig heeft die fles niet het raam geraakt. Want ons dochtertje lag daar dus te slapen. Moet er niet aan denken wat er dan was gebeurd.

Mijn man heeft gister wel iemand aangesproken die vuurwerk in de put wilden stoppen. Die gozer woont vlak achter ons. Was al vanaf 10 uur smorgens bezig. Heb een vermoeden dat hij het geweest is. Is altijd al een etter. Heb ook al diverse deuken in mijn auto van zijn voetbal.
    Maar ja bewijs het maar eens.
    Nu maar hopen dat er geen dakpan erdoor is beschadigt, waardoor er lekkage ontstaat.

Ik denk dat aangifte ook geen zin heeft. Want het is zijn woorde tegen het onze he.
    Zucht.
    Als die gozer nog een rotje afsteekt dat douw ik het door zijn strot. Grrrr...
    En dan is zijn moeder notabene nog schooljuf ook.

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier vanmorgen aan de overkant een gezin met twee kinderen. Ik schat de jongens zo'n 10 en 12 jaar oud. Moeders stond in de deuropening terwijl de kinderen het reeds afgestoken vuurwerk nog een keer probeerden aan te steken :confused:...

Mijn handen jeukten... Zo'n moeder snap je toch niet?

Groetjes,
    Josien

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    nee inderdaad, ongelofelijk, :x

15. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Was dus achteraf gezien een hele champagnefles....de scherven lagen niet alleen op straat maar ook in het gras en tussen de planten.
    Hoe krijg ik dat in hemelsnaam allemaal opgeruimd. Zucht. Kan me er echt kwaad om maken.
    Het is dat mijn man me tegen gehouden heeft anders had ik die gozer er echt op aangesproken.
    Je kan het toch niet bewijzen zegt ie. Heeft mijn man natuurlijk wel gelijk in.
    Maar had die gozer wel willen zien reageren.
    Had alleen maar willen zeggen van, ik wens je hierbij nog een fijn nieuwjaar toe, en vraag me af wanneer je die scherven van die champagnefles in mij tuin komt opruimen.
    Grrrr....ettertjes. Waarom kunnen sommige het niet leuk houden, gewoon vuurwerk afsteken en klaar. Zucht.

16. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Wat een jaarlijks terugkerend drama. Het vuurwerk is prachtig, maar wat een ellende vooraf. Lekker midden in de nacht duizendklappers afsteken, rotjes naar honden en kinderen gooien.
    En vervolgens op 1 januari weer lezen dat een 9-jarige een oog moet missen!

Ik heb het er wel mee gehad. Ik heb gisteren de petitie tegen vuurwerk getekend: http://www.petities.nl/petitie/burgerin ... _vuurwerk/

Dit is een burgerinitiatief. Als er genoeg handtekeningen zijn moet het in ieder geval in de tweede kamer in behandeling worden genomen.

Misschien is het dan volgend jaar rustiger voor Oud & Nieuw en is er mooier vuurwerk om 12 uur.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik zou daar dus ook geirriteerd door worden door zulke jongelui. :rolleyes:

18. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Dan was ik een suffe muts als tiener want ik zag nooit de humor in van dat soort dingen, ik deed dan ook nooit mee, ik ergerde mezelf er zelfs aan als er weer tieners stonden te beppen of te gillen of wat dan ook savonds laat.....( ik was dan ook niet gewild als vriendin ;) )

Nu ik volwassen ben erger ik mezelf er nog aan van dat soort dingen maar vuurwerk nooit, mijn dochter slaapt door en ik vind het mooi....ja niet als ze de hele nacht zouden staan knallen of enkelt alleen maar duizendknallers gebruiken.

Toen ik mijn man net kende woonde we in zijn ouderlijk huis wat naast een partytent staat en elk weekend met een bruiloft of feest, allemaal van die gillende meiden om indruk :rolleyes: te maken op die jongens die werkte.....psies onder ons raam en maar gillen/schreeuwen en gek doen, belachelijk :rolleyes: :rolleyes:

Maar ja....ik weet het, ik ben suf ;)

Deel Deze Pagina