Ik ben zo bang dat ik daar misschien nog helemaal niks op zie.. Dit was een vroege test die je al 6 dagen voor nod kan doen.. Ik probeer te wachten tot zaterdag, hopen dat ik zoveel geduld heb
Kruidvat testen zijn ook erg gevoelig hoor ik testte 7dpo al licht postief ermee spannend hoor ben benieuwd naar je volgende test!
Nee niet getest.. Wil even een paar dagen wachten en dan hopen op een duidelijke streep.. Wel moeilijk haha
Zo gevoelig zijn deze niet hoor. Kruidvat is gevoeliger! Op deze zag je bij mij niks en kV al een mooie roze streep
Lieve dames! Bedankt voor het meekijken, maar ik ben net ongesteld geworden, ook precies op de dag dat ik dat hoor te worden.. Enigszins teleurgesteld want ik had zeker hoop! Maar nu weet ik wel dat ik nooit meer voor mijn nod ga testen. Dit is mijn eerste echte ongesteldheid sinds het stoppen met de pil en mijn cyclus is gelijk precies 28 dagen.. Dat is opzich wel positief nieuws..
Balen Zeg! Daarom vertrouw ik die dipsticks dus niet, je leest zo vaak over valse roze strepen! balen meid!
Ja ik baal echt.. Volgende keer kruidvat voor mij en niet meer voor nod, ik hoop er iets luchtiger mee om te kunnen gaan ..
Balen zeg! Ik moet zeggen dat ik precies het omgekeerde heb. Bij de dipsticks van sensitest heb ik nog nooit vals getest en die kv2v5 al meerdere keren. Geloof dat de dipsticks van Zwanger en Kids ook weer bekend staat om vals positief.