Ik zoek een goede kleine rugzak voor mijn jongste ik hou niet van cars en dergelijke hij moet appart zijn maar zeker niet te kinderachtig ookal is hij nog maar twee en de tassen van Hema met naam vind ik ook niets. Er moet een a5 map inpassen en verder een etui dus zo een knuffel tas gaat niet. Wie kan me helpen?Ik bedoel een beetje zo iets maar dan leuker want dit is het net niet. Baby & Koter | Okiedog Kinderrugzak Draak Of dit Wallaboo blauw kinder rugzakje Hond, Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Of dit model zonder cars Scooli - Cars peutertas - Undercover - Toys"R"Us Er moeten medicijnen in de etui daarom moet de tas wat harder zijn.
Een klein model eastpak? Die heb je ook met een print tegenwoordig! Eastpak Orbit Kinder Rugtasje Sketch
Ik bedoelde meer iets apparters zoals dit maar ik ken ze niet Baby & Koter | Okiedog Kinderrugzak Draak Of dit Wallaboo blauw kinder rugzakje Hond, Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Of dit model zonder cars Scooli - Cars peutertas - Undercover - Toys"R"Us Er moeten medicijnen in de etui daarom moet de tas wat harder zijn.
Oh, ik zie nu dat je eigenlijk naar iets anders op zoek bent. Die blauwe met dat hondje vind ik erg leuk!
12-inch-blauwe-auto-kinderen-schooltas-rugzak-reizen-koffer-ei-abs-harde-schaal-bagage-sporttas-reiziger misschien zit hier iets tussen wat je leuk vind.
Mocht je in duitsland willen kijken de schulranzen daar die heb je in kindergarten formaat veel in hard materiaal.
Kind-spiegel-compartiment-dubbel-schouder-schooltas-wervelkolom-zorg-bliksem Deze ziet er wel groot uit,maar weet niet welke maat de map heeft die mee moet.
Mijn zoon heeft deze:Baby & Koter | Skip Hop Kinderrugzak Zoo Pack Aap ze komen in allerlei soorten, goed degelijk materiaal en erg leuk (vind ik zelf) skip hop rugzak