Ik weet niet zo goed of ik het hier mag plaatsen, maar dat merken we dan vanzelf wel. Als moeder van een vlinderkindje ben ik na het schrijven van een boek (het boek komt nog uit) ook een blog begonnen. Te weinig is er te vinden (vind ik), te weinig herkenning en te veel blijft er achter gesloten deuren. Men verwacht vaak dat je 'gewoon' doorgaat en dat je je leven maar weer 'op moet pakken'. De vraag hoe het met je gaat, de opmerking dat je nou nog steeds niet werkt....ik probeer te laten zien waarom, waardoor. Voor ouders van vlinderkindjes, familie, vrienden, maar ook zeker de 'buitenstaanders' wil ik vragen mijn blog te lezen en een kijkje te nemen in hoe het leven voor "ons" nu daadwerkelijk is... En nee, het is zeker niet alleen drama en verdriet. Ik vertel met emotie, maar daarin verweven ook zeker humor! Ik hoop dat je komt lezen en laat even een reactie achter wat je ervan vindt! mylifeblogs.nl liefs Nathalie van Stijn
hey, Ik ben pas bevallen van onze dochter met 13 weken.. Ik ga zeker even kijken.. ben heel benieuwd..
Nog erg kort geleden dus. Ik hoop dat je steun kunt vinden in mijn blog. Zijn er dingen die je graag ziet die ik bespreekbaar zou maken hoor ik het graag! sterkte xxx