Hoi Heb vorige maand een miskraam gehad met 5 weken. Was naar een paar dagen ook gestopt met bloeden en het hcg was ook mijn lichaam uit. Daarna heb ik naar 2 weken weer mijn eisprong gehad en als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Maar nu zat ik gistere op de bank tv te kijken en toen kreeg ik steken in mijn baarmoeder dat duurde een paar minuten en daarna werd ik ineens heel erg misselijk en kreeg het heel erg koud soort grieperig gevoel. Dat heeft paar uur geduurd totdat ik in slaap viel. Nu werd ik vanmorgen wakker was ik nog lichtelijk misselijk. Maar nu ben ik ineens niet meer misselijk wel heb ik borrelende darmen. Zou ik dan zwanger kunnen zijn want ben normaal nooit misselijk. Maar vind het zo raar dat ik het nu niet meer heb. Gebeurt dit vaker en dat het misschien over een paar dagen terug kan komen of moet dan de misselijkheid aanhouden als je zwanger bent. Groetjes Samantha
Hoihoi, Je zou zwanger kunnen zijn maar je zou ook tegen een menstruatie aan zitten te hikken. De eerste menstruatie is vaak anders dan je van je zelf kent....... Afwachten.... Imke