Hoi meiden Ik snap nu echt helemaal niks meer van mijn lichaam.. vorige maand werd ik eindelijk *ongesteld* (1 dag) na drie maanden erop wachten.. nu had ik dit gister weer.. heel helder rood bloed en best dun.. was ook maar heel even en was ook meteen weer over.. Wat is dit toch? Ik ben al vanaf oktober van de pil af maar zie geen vooruitgang Heb wel steken in me onderbuik en last van me onderrug en beetje last van me borsten.. vorige week een test gedaan maar vet negatief.. dus ik weet het nu echt niet meer.. groetjes schatje1
het was echt heel helder en het gebeurde toen ik op de wc zat.. net alsof er een adertje geknapt is ofzo.. maar was in ene keer weer weg..
ik weet het niet ik zit best in een dip omdat mijn ongesteldheid maar niet op gang wilt komen en als het dan eindelijk komt is het maar 1 dag.. snap er helemaal niks meer van
Ik zou het zo ook niet weten, maar mijn advies is ga even langs de huisarts om daar raad te vragen. succes in elk geval. Groetjes Jessie33
Ik herken dat. Mijn huisarts wou mij ook niet zien voor dat ik een jaar gewacht had. Na een jaar tijd kreeg ik hormonen. Bij mij was het wel anders want ik was aan de prikpil. Gewoon nog een keer naar de HA en door blijven zeuren! Het is tenslotte jou lichaam
ja ik ga toch denk ik binnenkort weer terug want het word er zo niet beter op.. ze doen helemaal geen onderzoeken ofzo en dat vind ik zo vreemd want hij zegt elke keer.. je bent nog zo jong dat komt wel goed maar daar geloof ik niks van..
Je hebt ook van die homeopatische middeltjes om je cyclus op gang te krijgen. Weet alleen ff niet meer hoe dat heet zal het zo op zoeken. Misschien dat je dat nog kan proberen.
Anders ga je langs een andere huisarts. Ben ik ook heel makkelijk is... Wil de een me niet helpen prima ga ik even bij een ander vragen hoe het zit... Cu6 er mee
Ik weet het niet zeker maar het zou volgens mij ook oud bloed kunnen zijn. Gelukkig is mijn cyclus nu weer op gang maar ik heb ook 2x tussendoor wat bloed verloren. Dat is dan ook echt eenmalig bij het plassen of afvegen, en tegen mij is toen gezegd dat dit gewoon wat oud bloed was. Misschien zou je dit een aan je HA kunnen vragen. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt en dat je cyclus snel 'normaal'wordt. Sterkte . Groetjes Neera
Bij mij staat op de teunisbloemolie dat je het niet mag gebruiken bij zwangerschap. Is het dan wel goed het te slikken als je zwanger wilt worden?
Oud bloed is meestal niet helder, dus dat lijkt me sterk. Maar ja, dat ze zeggen bij de HA dat je nog geen jaar bezig bent, OK. Maar ze kunnen je toch wel uitleg geven over die ene dag bloedverlies. Dat horen ze te doen als jij je er ongerust over maakt.
was denk ik geen oud bloed want was echt heel helder.. ik heb echt heel erg last van mijn onderrug is echt niet normaal meer.. ik wacht nog even af
Het kan best zijn dat er tijdens het vrijen een adertje geknapt is en dat je daarvan een beetje bloed.