LIjkt kij beste dat je je man nog eens rustig zegt wat je er van vind, daar mag je dus best duidelijk in zijn en dat je bang bent dat ze anderen mensen weer gaat vertellen. Ik zou schoonmoeder bellen om te zeggen dat het niet bedoeling was dat ze eht al wist en de vraag of ze toch echt haar mond wil houden dit keer...doet ze dat niet dan inderdaad alle reden om is heeeel duidelijk te zijn naar schoonmoeder
nou het gaat nog niet eens om het voorbij praten. Hij heeft TS nadrukkelijk verzocht het niemand te vertellen daar heeft zij zich met veel moeite netjes aan gehouden. En nu beslist hij maar even ter plekke dat hij het aan zijn moeder mag vertellen omdat ze toevallig een hint heeft meegekregen? (de vitamines) erg zwak en oneerlijk van hem, hij had eerst met TS kunnen bespreken wat ze zouden doen als 1 van hun er niet meer onder uit kwam.
meid ik denk niet dat het nu nog uitmaakt of je onredelijk bent of niet.en of je gelijk hebt. het is al gebeurd.. en er nu ruzie over maken schiet niemand iets mee op. probeer je er niet te druk over te maken. ja het is vervelend. maar niet de einde van de wereld toch? je kan nu boos zijn op je man en op je schoonmoeder. maar voel jij je eigen daar beter door? ik denk het niet probeer het los te laten en er niet een te groot probleem van te maken. het zou idd vervelend zijn als je schoonmoeder haar mond voorbij praat. maar je moet maar zo denken jij ben zwanger en dat is het belangrijkst!