Ben ik nu opzoek naar iets of is het logisch?

Discussie in 'De lounge' gestart door Noen, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zou op die manier niet eens een relatie willen, mij te vermoeiend.

het is logisch dat je nu (een maand na de geboorte van je kindje) allerlei gevoelens hebt, ik denk dat er bij jou vooral hormonen meespelen en bij je vriend vooral het "niet goed weten hoe daar mee om te gaan".

ik denk als je het wat tijd geeft tot de rust weer terug is dat het dan al een stuk beter gaat met de communicatie.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind dat je aan het zoeken bent!

Denk dat je ipv van zoeken beter alles kan gaan uitpraten en zorgen dat het weer word zoals eerst tussen jullie.
    Wie weet maak je op deze manier en verdenkingen alleen maar meer kapot.

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Misschien dat eerst een praten een idee is, voor dat je allerlei acties gaat ondernemen om hem te controleren?
    Mocht mijn man bij mij denken dat er wat is, dan hoor ik dat ook liever dan dat ie me stiekem gaat controleren...

4. Female

Female Niet meer actief

Keylogger; idd ongelofelijk, dat hoort toch zeker weten niet in een relatie thuis. :$

Zoals al eerder gezegd; ga eerst samen een goed gesprek aan.
    Als je elkaar niet meer spreekt is het logisch dat je uit elkaar groeit/ langs elkaar gaat leven.
    Zorg dat je er ook voor elkaar bent, het goed en leuk maakt samen, en deelt wat er in je hoofd omgaat en dat niet de hele wereld alleen maar om de baby draait.
    Je relatie is ontzettend belangrijk hoor!

Veel succes ;)

5. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    ik heb zulke dingen ook meegemaakt en is helaas niet zo leuk afgelopen:x
    hoop voor jou dat het niets is!

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    er blijven altijd fragmentjes staan inderdaad maar daarvoor moet je wel behoorlijk wat verstand van hebben. je zal hem denk ik op een ander moment moeten betrappen want met deze gescheidenis wordt het lastig als je toevallig geen pc nerd kent.
    ik hoop voor je dat je het mis hebt. sterkte in ieder geval. vooral met deze onzekerheid. hopelijk komen jullie er samen nog uit.

7. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik zou ook adviseren om eerst eens te gaan praten. Hoe lang willen jullie überhaupt elkaar negeren? Eens zal er een moment komen dat jullie om de tafel moeten gaan zitten, als zou het alleen voor jullie kleintje zijn. Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen..Succes in ieder geval

8. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Als je naar tijdelijke internet bestanden gaat zie je cookies staan, dat slaat hij op van overal waar hij heen gaat op internet. Ook als je de geschiedenis verwijderd staan daar nog cookies van de sites tussen. Je kunt ook een progje erop zetten die bijhoud waar hij heen gaat dan kan hij verwijderen tot hij scheel ziet maar je ziet het wel.

Maar misschien is het handig om hem hier gewoon mee te confronteren of heb je dit al geprobeert.

Succes!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Zou je niet eens gewoon met hem gaan praten over hoe het nu gaat?

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier gaan de alarm belletjes rinkelen.. zou het even goed uitzoeken wat er aan de hand is

11. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Weet je al wat meer? Ben wel benieuwd hoe het nu gaat.

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier nog 1 die heel erg benieuwd is!

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

beetje herkenbaar helaas. dochter is nu 3 weken en vriend en ik zien elkaar ook amper, en als hij thuis is zit hij ook achter de pc of in de andere kamer. erg vervelend.
    gisteren kwam ik er achter dat zijn (bloedmooie) collega weer vrijgezel is, en hem had gesmst of hij mee wilde wat gaan drinken om er over te praten.
    jezus, wat was ik pissig zeg! hij heeft vannacht op de bank geslapen.
    hij zegt dat hij geen interesse heeft in haar, en dat er helemaal niks aan de hand is, maar de vermoeidheid en mijn hormonen gaan een beetje aan de haal met me denk..

dus probeer het ook even rustig te zien, je bent ongetwijfeld vermoeid met een baby van een maand, zit bomvol hormonen, maar wil niet automatisch zeggen dat er meer is.

nu mijn eigen advies maar even op gaan volgen ;)

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    praten met een man wordt soms erg overschat.

bij een man maak je vaak met veel praten "zeuren" noemen ze dat meer kapot, dan je lief is. en als je niks zeker weet, dan praat hij je zo weer in een hoek.

de uitzondering daargelaten uiteraard.....

ik zou het nog even aanzien tot je echt iets tastbaars hebt om wellicht wat meer ontzwangerd bent. wat voor kant het ook op zal gaan.

15. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    TS hoe gaat het nu?

16. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571