zwanger ofniet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door whitneyVentura, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitneyVentura

9 jun 2012
    5
    0
    0
    heey allemaal,

ik ben whitney en dit is de 1e x dat ik op dit forum zit..
    ik ben namelijk erg zenuwachtig en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    heb normaal een cyclus van 25/26 dagen..
    de laatste was 27 dagen, ik was onge op 22 mei en eindigde ongv 26 mei, vrijdag nacht 1 juni heb ik geklust en als het goed is zou ik dan in '' mijn vruchtbare periode '' moeten zitten, die zaterdag ochtend voelde ik een klein beetje mijn bbm en in de middag zat die hoog tot ongv maandag.. zou dat kunnen zijn dat het sperma toch in de baarmoeder is gekomen ? dat het bij mijn ei is gekomen.. ben toch zenuwachtig omdat er nogal wat sperma uitliep ( sorry voor de details )

Ik ben vanaf die zondag ( 3 juni ) elke ochtend om 8 uur gaan temp en elke dag gaat mijn temp iets omhoog?? begon met 35,67 en gister ochtend was het 36,57 .. zou het raak kunnen zijn?? had vandaag ook wat witte creme slijm ( miss. innesteling ? ) kan pas na 17 juni test doen

sorry voor het lange bericht, alvast bedanktt :D

2. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Het zou natuurlijk kunnen maar het enige waardoor je het zeker weet is een test waarom kan ja pas de 17e testen?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Tempen werkt het beste vanaf dag 1 en rectaal of vaginaal. Als ik jouw temp. Zie denk ik eerder dat je oraal of je oksel meet, kan dat kloppen? Als je met je mond open geslapen hebt al minder betrouwbaar helaas. Begrijp ik goed dat je maar 1x geklust hebt?
    Voor het sperma is het namelijk wel goed dat er niet meer dan tien dagen tussen de lozingen zit.
    Succes met afwachten. Het kan sowieso, ook als hetmisschien niet optimaal getimed was

4. whitneyVentura

9 jun 2012
    5
    0
    0
    #4 whitneyVentura, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt: 9 jun 2012
    klopt, op het begin deed ik het oraal maar nu niet meer.
    Ja we hebben 1 x geklust maar had vandaag toen ik mijn bbm wou voelen een raar soort '' propje slijm '' niet groot en ook een beetje wit slijm en het was een beetje rekbaar zit nu 7/8 dagen voor mijn nod, voor de rest is het best waterig slijm

Deel Deze Pagina