Mystery Shopper

Discussie in 'De lounge' gestart door Darlagirl, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wie heeft er ervaring mee om dit te doen ?

Leek mij leuk om dit te gaan doen. Als ik op google zoek dan vind ik zoveel bedrijven waar je je in kan schrijven dus zie even door de bomen het bos niet meer, ben dus op zoek naar ervaringen en eventueel mensen die tips hebben voor bedrijven waar ik me kan inschrijven.

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Kan je niet helpen ;) Maar lijkt mij ook leuk! :)

3. Darlagirl

Het lijkt mij inderdaad ook heel erg leuk, dit komt ook omdat ik mijn huidige werk ook mystery shoppers krijg waardoor wij worden getest, nu leek het me leuk om het zelf ook te gaan doen ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb het een poosje gedaan, was wel leuk om te doen, maar echt veel verdien je er niet mee ;) al ligt dat wel weer een beetje aan de opdracht maar je kan het niet echt als vervanging van je inkomen zien. Maar ik begrijp dat je werk hebt ;).

ik deed het voor multi-value

5. Within

Within Niet meer actief

Ik doe het ook, nu even niet maar krijg nog wel elke keer de opdrachten binnen.
    ik doe het via mysterieshoppen.nl en vind dit wel erg leuk om te doen :) Het geeft een leuk extraatje.

6. Darlagirl

Het is ook meer voor het leuke, niet echt voor een extra inkomen, lijkt mij gewoon leuk om '' gratis '' te shoppen ;)

7. NIET bij ShopControl en GAPBuster, WEL bij Check Your Service!

Ik sta bij deze 3 ingeschreven, bij de eerste twee krijg je gewoon geen opdrachten te pakken. Kreeg laatst een mail met een opdracht die gedaan moest worden op 2 locaties. Heb de mail binnen 3 minuten beantwoord, maar kreeg de opdracht niet toegewezen omdat er iemand sneller was dan ik. Yeah right, voor beide opdrachten is er iemand die óók binnen 3 minuten reageert. Dan moet je óf geen nieuwe mensen aan meer nemen, óf er klopt gewoon helemaal niets van.

Met Check Your Service heb ik alleen maar goede ervaring. Duidelijke website, je krijgt de tijd om opdrachten aan te nemen (niet op basis van 'wie het snelst is', maar er wordt eerlijk verdeeld), en ze werken door heel Nederland!

8. Darlagirl

Oke ! Thanx voor de tips Shadixx

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik sta ingeschreven bij tns nipo.
    Maar heb nog geen opdrachten gehad.
    Komt misschien ook wel doordat helemaal in noord groningen woon.

10. Darlagirl

TNS nipo had ik idd ook gelezen..

Maar stel, je krijgt een opdracht die je om wat voor reden dan ook niet wilt/kan doen, mag je dan nee zeggen ? of ben je verplicht iedere opdracht aan te pakken ?

11. Darlagirl

12. Was dat een algemene vraag of alleen voor TNS Nipo? Waar ik ingeschreven sta kun je zelf van tevoren aangeven of je een opdracht wel of niet wilt accepteren. Je krijgt sowieso geen opdracht toegewezen als je je daar niet voor hebt 'ingeschreven'.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh ik zou dat zo graag willen doen he , vandaag heb ik DA ergernis die drogist stond zo in de folder 1+1 gratis bourjois mascara en wij hebben 2 da's hier dus bij de eerste ben ik geweest was het zogenaamd op ? hoe kan het het is pas dinsdag? de tweede DA had hem helemaal niet maar hoe kan het dan dat ie wel in de folder staat? Zegt ze dat sommige DA's ze wel hebben nou ik ga echt niet elke DA in het land afzoeken naar die mascara's . En toen wou ik lipstick kopen met lilh bon nou die lipstick was 10 euro doet ze de prijs hoger naar 12,50 en met die bon kreeg je 2,50 korting zegt ze 10 euro alstublieft ik zeg hoe kan dat die lipstick was al een tientje zegt ze actie op actie kan niet, nou ik zie nergens de actie ik zei laat maar dan ,koop wel ergens anders!!en wat een onvriendelijkheid zeg kan ook helemaal geen glimlach vanaf ofzo!!! echt als ik mystery shopper was kregen ze een 1

14. natjes

natjes Niet meer actief

Hier goede ervaring met Home - Mysteryshoppen. leuke opdrachtgevers ook en diversiteit aan opdrachten! Regmatig gratis pizza laten bezorgen en shoppen bij (luxe) kledingzaken!

Deel Deze Pagina