Lieve allemaal, Even een off-topic, maar het moet er even uit. Mijn vriend en ik zijn nu 3 maanden bezig om een kindje te krijgen. Daar stonden we allebei meer dan 100% ook achter. Echter zijn de laatste weken de twijfels behoorlijk toegeslagen en dat heeft er toe geleid dat we onze relatie hebben beëindigd Ik zal dus voorlopig niet meer op dit forum aanwezig zijn. Bedankt voor alle steun/tips/etc. die ik heb ervaren hier en natuurlijk heel veel succes voor alle aanstaande zwangeren! Liefs van Elisabeth
Wat ongelofelijk rot voor je Elisabeth! Dat is nogal een kentering in je leven zeg, het ene moment samen voor een beebje gaan en dan vervolgens weer single zijn. Ik wil je heel veel kracht, vertrouwen in de toekomst en wijsheid wensen en ik hoop voor jou dat je leven zich snel weer in positieve zin zal veranderen.
He meid, wat rot zeg en dat is dan in een keer heel snel gegaan. Wat verdrietig. Veel sterkte de komende tijd... Olga
Sterkte met alles hoor. En misschien heb je er nu niks aan, maar waar één deur dicht gaat, gaan er weer 10 andere open...