ben ik nu toch zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by loes1201, Jan 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo, vraagje. Ik heb laatst een vraag gesteld over 4 dgn achtereen een postieve ovultaietest hebben. Nu ws het vanochtend al mijn vijfde dag, dus ik dacht, laat ik dan ook maar een zeangerschapstest uitvoeren. Ik heb dit van sensitest gebruikt en ik kwam een duidelijke streep. Zojuist ook een van predictor gebruikt, en ook dat kwam een streep te voorschijn. Nu zou je zeggen dat ik een gat in de lucht zou springen, maar ik ben juist erg verward. Ik ben namelijk 1-1-08 ongesteld geworden, vrij heftig ook. Dan kan het nu toch nog niet? Ik heb wel een onreglmatige cyclus, 32,31, 34, 45, 35, 30, maar dit zou dan wel een hele korte zijn. Morgen heb ik een afspraak staan bij de huisarts. Er spookt nu van alles door mijn hoofd, ben ik zwanger, houdt mij lichaam mij voor de gek. zou ik hiervoor ik januari toch geen miskraam hebben geahd wat de testen nu nog aangeven, etc. Pff, wat een stress!

2. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    sorry van alle taal- en spelfouten!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Lastig te zeggen maar of je bent zwanger en de bloeding is een innestelingsbloeding geweest of misschien toch een ma en is het Hcg nog niet uit je bloed. Ik zou idd naar je ha gaan en vragen of hij je wil verwijzen voor een echo. Als je wel zwanger bent zullen ze toch moeten kijken hoe lang je al zwanger bent. Succes en ik zal voor je duimen!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sluit me helemaal bij wieffie aan! Gauw naar de dokter! Succes!

5. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    bedankt! Ik wist dat het zo stressen kon zijn hahaha. Morgen na 9.30 kan ik terecht bij de huisarts, ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
    Wat betreft de bloeding, ik ben echt 6 dagen ongesteld geweest, lijkt me erg veel voor een innesteling. Wat ik nu ook heb (sorry nu wordt het een vies verhaal) is dat ik een beetje vreemd geurende afscheiding heb.

6. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik ga gewoon voor je duimen dat je zwanger bent! :) En misschien nog even de digitale van CB doen, dan zie je tenminste meteen 'zwanger' of 'niet zwanger' staan! :)

Ik hoop voor je dat het raak is!

7. lara1982

lara1982 Actief lid

Nov 16, 2007
    361
    0
    0
    Hoi,
    Een voorzichtige felicitatie van mij ;) Ik vond het al zo vreemd vandaar dat ik dat gister ook vroeg van je ongi enzo want je hoort het hier zo vaak. Ik denk gezien dat je meteen een streepje kreeg je gewoon zwanger bent want als het een miskraam zou zijn geweest dat is nu al ruim 2 wkn geleden dat weet ik niet of het streepje nog zo duidelijk is.
    Het enigste wat je nu kan doen is helaas afwachten en over een week ofzo nog eens testen en dan zou het streepje er weer moeten zijn en niet lichter.
    Bij een miskraam wordt het streepje steeds lichter.
    Ohw wat spannend meid je wilt wel blij zijn maar is beetje dubbel misschien had je een heftige innesteling.
    Liefs Lara

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    da's ook apart...ben benieuwd wat je ha er van zegt. Als je zo heftig ongi bent geweest zal het ook wel geen middenpijn zijn geweest (=ei-pijn). Ik hoop van harte dat je snel duidelijkheid hebt!

9. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    bedankt voor jullie berichtjes. Zal even niets anders kunnen doen dan wachten!

10. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ik las pas geleden dat er vrouwen zijn die hun eisprong direct na de menstruatie hebben! En dan zou je dus jouw NOD rond deze tijd hebben! Ik denk dat je hartstikke zwanger bent hoor! :) Hoop het echt voor je!

11. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Als hij positeif aangeeft, zou je toch denken dat dat ook zo zou zijn, gelukkig kun je zo snel bij de huisarts terecht!

Hoop dat je echt zwanger bent, zou geweldig zijn, je hoort toch ook wel eens dat er vrouwen zijn die gewoon ongesteld worden als ze zwanger zijn? En dan bedoel ik niet degene die aan de pil zijn wat dat is gewoon ontrekkings bloed dan.

Ben benieuwd wat de huisart morgen laat weten!

Zal voor je duimen!

Liefs Parels

12. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Kom net terug van de huisarts, volgens hun test (geen boedtest want dat hebben zij niet) ben ik zwanger!

Ik heb over 10 dagen weer een test, omdat ik zo twijfel (laatste menstruatie 1-1-08).

Ik ben erg blij, maar ook nog zeer onzeker.

13. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Nou meid, dan zou ik het toch echt maar lekker geloven hoor! Je bent gewoon hartstikke zwanger! GEFELICITEERD! :D

Niet teveel meer twijfelen en lekker genieten! :)

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    hoi Loes,

Gefeliciteerd (voorzichtig..omdat je toch en beetje twijfelt nog).....!

x Eva

15. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Maak anders een zwangerbanner aan, dan kan je er een beetje aan wennen! :)

16. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    He Loes!
    Dat is toch geweldig! Supernieuws!
    Kan me voorstellen dat je een beetje verbouwereerd bent, maar toch is het duidelijk!

Gefeliciteerd meid!

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

18. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    ik word gek! Ben net naar het toilet geweest en ik verlies rood, bloederig slijm. Betekent dit alweer einde zwangerschap?

19. Niet meer actief

Nee hoor kan ook innesteling zijn.

Zou maar snel inschrijven bij een vk hoor!

20. loes1201

loes1201 Lid

Oct 9, 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    ik hoop het. Ben nu alleen maar bezig met wat voel ik, etc. Probeer met andere dingen bezig te zijn, maar merk dat dat toch wel moeilijk is. Ik word zo door de vk teruggebeld!

Share This Page