Wat aantrekken NA de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Carino, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoi,

Ik ben benieuwd wat jullie voor kleding aan hadden nadat je bevallen en gedoucht was? Zelf ga ik in het ziekenhuis bevallen en heb geen idee wat ik mee moet nemen. Mijn gewone kleren passen denk ik nog niet helaas en zitten misschien ook niet heel lekker dan.

Ook ben ik benieuwd wat jullie de eerste dagen droegen, met kraamvisite enzo? Ik wil er wel een beetje fris bijzitten maar heb geen zin in strakke spijkerbroeken.

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Gewoon een lekker joggingbroek.
    En een lekker shirt.

Je kunt je gewone kleren waarschijnlijk nog niet aan. Je buik is echt nog niet helemaal plat dan!

3. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik droeg een of een zwangerschapslegging met een wijde tuniek of een jogging/zwangerschaps broek van de H&M met een simpel truitje. Stond best leuk en zat toch lekker. En het helpt ook al om wel gewoon je haar te doen en beetje make up om je beter over jezelf te laten voelen.

Maar goed eigenlijk moet je ook een heel klein beetje schijt hebben aan hoe je er uit ziet want iedereen begrijpt dat je geen gala jurk draagt als je net bevallen bent ;).

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Hier ook joggingpak of zwangerschapsbroek :)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ja hier ook.
    Spijkerbroek is echt niet fijn als je net bent bevallen ;)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad huis/sportbroek of zwangerschapsbroek....iets anders gaat echt niet lukken. In mijn ziekenhuistas zit een sportbroek die lekker wijd valt want zeker net na de bevalling wil je echt niets straks om je buik of vooral ook tegen je onderkantje aan hebben.

En jij hoeft er niet leuk uit te zien, je baby is al mooi genoeg om alle aandacht op te eisen ;) (grapje!)

7. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Leuke reacties, bedankt!!

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik droeg de eerste 2 dagen een leuke joggingbroek (voor zover een joggingbroek leuk kan zijn ;)) met een leuk shirt erop. Daarna een legging met een tuniek. Beetje bronzing poeder en mascara, kleine oorbelletjes in en ik kon er best mee door in de kraamweek ;):D.

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    strakke spijkerbroeken???
    Jij denkt dat je die meteen aan kan?? :D
    en daarnaast, aan wilt?? geloof me, daar ga je na de bevalling nog niet in passen en als zou het passen dan voelt het echt niet fijn. zeker niet als je nog hechtingen heb of een blauwe/beurse doos. met nog zo'n kraammatras in je onderbroek die van bilnaad tot navel loopt :D

hier ook een joggingbroek met shirt en na een paar dagen m'n zwangerschapsbroek. maar kon me eigenlijk worst zijn hoe ik erbij zat.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik paste gelijk mijn spijkerbroeken weer. Maar trok toch lekker makkelijk zittende kleren aan in bed. Ik heb 6 dagen boven doorgebracht heerlijk!!

11. Linana

Linana Niet meer actief

Ik had een legging aan, wat langere trui met vleermuismouwen en mijn uggs.
    Je kan het vergelijken met een huis-outfit, maar dan minder wijd enzo. Gewoon erg comfortabel :D
    Had ik ook wel nodig

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik pastte ook gelijk m'n spijkerbroeken weer, kon het alleen niet hebben i.v.m. de knip, die heeft me nog weken pijn gedaan.

Toen we uit het ziekenhuis kwamen had ik mijn kleren aan waarin ik die dag er voor gekomen was. Een positiebroek, topje en vest. Thuis had ik of een joggingbroek of een positiebroek aan. Ik deed sowieso elke dag m'n haren en make-up en trok een leuk shirt aan, dan viel die joggingbroek niet zo op :D

13. Linana

Linana Niet meer actief

haha hier ook
    Haren ff leuk doen en toch ff wat concealer, bronzer en blush erop voor de mooi en mn wenkbrauwen wat bijkleuren :p
    Zo zag ik er voor mijn gevoel wat minder sjofel uit

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook lekker een thuispak.....enne.....geen schoenen had ik echt geen zin in......vorige keer vergeten maar neem lekker badslippers mee.....en eerste dagen kraamvisite.....ehhhhh heb ook bijna 6 dgn boven doorgebracht, kraamweek lekker je rust pakken en laten verwennen want die week komt nooit meer terug.

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier lekker in joggingsbroek met shirtje of lekker zittende piyama hoor!
    wel je haren goed doen en wat blush en bronzer op..
    zo kom ik de kraamweek wel lekker door in bed en op de bank :p

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier heel charmant een joggingbroek met een shirt erop... Geen strakke spijkerbroeken hier. Moet je eens zien wat voor een kraamverband je zowiezo in je onderbroek geduwd krijgt ;) en dan nog te bedenken dat je (waarschijnlijk) ingeknipt wordt of ingscheurt... auw auw auw... lekker met die hechtingen..

Dus bij deze tweede ook maar weer eens kijken of ik nog een fatsoenlijke broek kan krijgen :p

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik had twee mooie pyjama's gekocht die ook prima overdag gedragen konden worden. Zag er netjes uit en zat heerlijk comfortabel!

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Net na de bevalling had ik bij de eerst een blouse van me man aan haha. Bij de 2e een ziekenhuis jurk ieuw. En bij de 3e ben ik thuis bevallen en heb ik lekker een joggingsbroek aangetrokken met een normale trui die ik meteen alweer paste....Duurde alleen een eeuwigheid voor ik in spijkerbroeken weer paste dus heb veel in me joggingsbroeken en positiekleding nog gelopen!

19. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier in een joggingbroek rondgelopen na de bevalling. Of in mijn positiebroek. Iets anders zat gewoon niet lekker.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ehm, hier dus wel gewoon gelijk weer mn strakke spijkerbroek aangedaan ondanks mn hechtingen :D

Deel Deze Pagina