dames, misschien een stomme vraag maar is het mogelijk dat je baarmoeder krap is als je zwanger bent.. ik merk sinds 2 dagen met vrijen dat het wat moeizamer gaat, lijkt of mijn vagina veel krapper is.. ik heb nog geen positieve test gehad want ik had een laat ei maar heb het gevoel dat ik wel zwanger ben.. hopelijk weten jullie meer..??
Baarmoeder en vagina zijn twee totaal verschillende dingen, dus ik neem maar aan dat je toch de vagina bedoelt...? Het kan zijn dat je afscheiding e.d. verandert als je zwanger bent, dus kan het idd zijn dat vrijen niet hetzelfde voelt als anders. Ik weet alleen niet of dat zo vroeg in de zwangerschap ook al is, maar alles kan natuurlijk
bij mij was dat ook zo , het voelde allemaal heel krap daar vanbinnen mijn ventje geraakte en nu nog steeds met moeite binnen
ja mvs dat bedoel ik.. ik zat er later over na te denk hoe ik het had beschreven dat het niet klopte.. hihihi het is voelt idd niet het zelfde en heb ook witte afscheiding (best wel dik) ik zit nu op 11dpo maar nog geen positieve test..
dat gevoel heb ik dus nu sinds 3 dagen dat het wat krap is daarbinnen..meestal heb ik dat alleen als ik net ongesteld ben geweest dat de 1e 2 dagen wat moeizamer gaan..ik zit nu op 11 dpo en heb veel witte afscheiding maar nog geen ongi hier..vandaag dag 35
@TS: Ik begrijp dat het 'krappe' gevoel van onderen betekende dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!! Ik merk ook duidelijk dat het bij mij krapper en dichter aanvoelt dan anders... na wat speuren kwam ik bij jouw onderwerp uit Ik hoop dat het hier ook goed nieuws betekent! M'n NOD ligt tussen gisteren en over 3 dagen ergens....