Dag lieve mensen. Ik heb een vraagje. Vorige maand hebben wij besloten dat ik volgende week mijn pil laat staan. Vanwege de kinderwens die we toch wel hebben. Alleen nu heb ik 1 probleem. Als ik de pil laat staan en mijn cyclus is nog niet helemaal op orde, kan ik dus op elk moment ongesteld worden. Nou maakt me dat verder niet zoveel uit maar in April (over 2 maand) gaan we naar een concert in Ahoy. En dan zit ik er eigenlijk niet op te wachten om DAN ongesteld te worden. Is hier wat voor te verzinnen, of moet ik gewoon doorslikken en dan NA het concert de pil laten staan (alleen duurt dat nog zo lang, en om het daar nou op aan te laten komen) Is er geen oplossing voor dat ik die week van het concert gewoon niet ongesteld (kan) worden. Hoor het wel van jullie. Alvast bedankt.
Volgens mij kun je via je huisarts iets krijgen om je menstruatie éénmalig uit te stellen dus zou het daar ff navragen!
Als je kinderwens groter is, dan zou ik de ongesteldheid voor lief nemen... Misschien ben je door het ontpillen wel zo van slag dat je helemaal niet ongesteld bent dan....
Ik had gewoon altijd wat bij me en kzou met zoiets gewoon voor de zekerheid tampon indoen. Zou me er niet zo druk om maken als ik jou was!
ligt eraan hoe groot je kinderwens is. als die zo groot is dat je niet 2 maand meer wilt wachten, zou ik het gewoon gokken en mocht je dan toch ongesteld zijn, so be it. als je wens nog niet zo heel groot is en het belangrijker is dat je niet ongi bent op het concert zou ik de pil blijven slikken.
Ik zou het er ook op gokken. Er zijn altijd wel momenten dan zo'n menstruatie niet uitkomt. En dan is het ook nog maar een kansje dat het precies die dag is natuurlijk. En voor de zekerheid een maandverband/ tampon mee..
Wat maakt het dan uit om oni te zijn tijdens een concert?? Als je bang bent dat het je overvalt kan je altijd voor de zekerheid een tampon indoen of maandverband gebruiken. Ik zelf zou voor deze reden niet nog 2 maand langer de pil slikken als je een kinderwens hebt.
sinds ik gestopt was met de pil had ik altijd standaard tampons bij me en ging ik wat vaker naar de wc om het te checken ging allemaal prima.....ik zou daar niet eens over nadenken was zo blij dat ik lekker kon stoppen met die rotpil.. en gewoon ervoor zorgen dat je geen witte kleding aantrekt als t dan een keer zou gebeuren dat je ineens ongie word dan had je donkere kleding aan
zul je altijd zien dat mij dat dan net overkomt. en in ahoy kun je volgens mij niet zo 1,2,3 naar de wc en dat zit me dwars haha.
Ik ben afgelopen weekend nog in Ahoy geweest en de toiletten zijn daar prima. Tja als je op het veld staat kun je idd minder makkelijk weg maar als je gewoon uit voorzorg al maandverband oid draagt is er toch niets aan de hand?
Toen ik gestopt was met de pil, was ik ook heel benieuwd wanneer ik weer ongesteld zou worden uit mezelf, en vond ik het van te voren wel vervelend dat ik niet precies wist wanneer het zou gaan gebeuren. Maar ik voelde een paar dagen van tevoren al dat het eraan kwam door een zeurend gevoel onderin de buik. Ik zou als ik jou was gewoon stoppen met de pil, want het ontpillen kan ook best een poos gaan duren. En dan voor de zekerheid een maandverbandje gebruiken. En je voelt het vast wel aan of je dan ongesteld gaat worden of niet.
en stel je voor dat je meteen zwanger bent, is een avondje Ahoy misschien weer een hele andere beleving! (en kan je ook een toilet in de buurt nodig hebben...?)