ben ik nu wel of niet zwanger geweest.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Natasja 22, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja 22

6 mei 2010
    37
    0
    6
    Hallo,

19 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    20 april had ik een positieve test met een duidelijke streep de volgende dag heb ik een test gedaan van CB deze gaf aan ZWANGER 1-2 weken. mijn zus had nog een test in huis liggen en die heb ik de dag erna gedaan het streepje was dit keer veel lichter dan de vorige.
    op maandag 25 april begon ik ineens te bloeden heel helder rood en met veel slijm en kleine stolseltjes, met lichte krampjes. maandag 2 mei had ik een afspraak met de gyn. ik heb toen een echo gekregen maar mijn baarmoeder was leeg ik moest ook de zelfe dag bloedprikken om te kijken of ik nog hcg in me bloed had. maar het hcg was niet meer te zien in mijn bloed nu zegt de gyn. dat ik waarschijnelijk helemaal niet zwanger geweest ben en dat de zwangerschapstest gewoon een foute uitslag heeft gegeven. kan dit, kunnen alle 3 de testen een foute uitslag gegeven hebben ze waren alle 3 van een ander merk. en kan het zijn dat het hcg zosnel uit je lichaam is dit duurt meestal toch een paar dagen? ik twijfel nu heel erg of ik nu wel of niet zwanger geweest ben. ik had wel heel erg het gevoel dat ik zwanger was voordat ik een test had gedaan.

En ik ben nu ook nog steeds niet ongesteld geworden en ik zit nu op dag 40 ik heb gehoort dat dit een tijdje kan duren na een miskraam voordat je weer gaat menstrueren klopt dat of is het bij iedereen verschillend.

groetjes Natasja

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

De kans dat 3 testen fout-positief zijn is wel heel erg klein.
    En als je miskraam compleet is, is inderdaad het HCG uit je lichaam.

Dus ik denk dat je wel een miskraam hebt gehad.

Het klopt inderdaad dat het na een miskraam even kan duren voordat je weer ongesteld word.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina