derde baby

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zonnetje0028, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje0028

zonnetje0028 Nieuw lid

15 nov 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste verloskundige

ik zit met een vraagje die nou best wel in me kop zit..ik ben nu 35 en 2 dagen zwanger..maar nou is mijn vraag hoe voel ik of het echt op gang komt..je zult wel denken hallo het is je derde...maar ik 2 verschillende bevallingen gehad bij de eerst was ik 38 weken zwanger en het was een hel en bij de tweede was ik 35 en 3 dagen..en dat was een hele snelle bevalling..nou ben ik heel erg bezorgd dat ik eerder ga bevallen omdat ik dat natuurlijk al eerder heb mee gemaakt..maar ik ben er ook weer 6 jaar uit mijn jongste is nu 6 jaar dus ben het even allemaal kwijt...nou is het zo ik heb erg last van harde buiken..dat het gewoon pijn doet met lopen...ik krijg niks meer voorelkaar in het huishouden wand ik krijg meteen harde buiken ik wil alleen maar slapen dat is al 3 dagen zo..me onderbroek is erg nat steeds gewoon nat en witte slijm ik ben vandaag al 5 keer onder de douche gegaan...weet jij mischien of dit een teken is dat het gaat beginnen..of hoort dat erbij...ik hoop snel iets horen...

groetjes
    marie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als het allemaal zo onrustig is zou ik gaan liggen en even aankijken. Als het dan tot rust komt is er niks aan de hand.Als de harde buiken blijven komen , dan zou ik wel even bellen met je verloskundige. Het kan alle kanten op. Bij een derde heb je vaak meer harde buiken, maar met jouw voorgeschiedenis van een vroeggeboorte zou ik wel alert blijven en als je twijfelt even bellen om te overleggen.

Mirjam

Deel Deze Pagina