ben ik nu wel of niet zwanger.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mercedes, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Zo tegenstrijdig, voel me zwanger, maar volgens assistent van de gyn ben ik het niet omdat de bloedtest negatief was. (2 dagen hiervoor positieve urinetest), inmiddels 2 weken van twijfel verder had ik nogmaals een urinetest gedaan, weer positief. Wat moet ik nu, lijkt wel of ze me gek proberen te krijgen. Ik heb de hele dag een misselijk gevoel, steken in mijn borsten, opgezet gevoel in de buik, uitslag in mijn gezicht (niet anders verklaarbaar), maar een afspraak met de gyn ging niet, want ze zaten al vol.Ik zit al op cyclusdag 52, mijn normale cyclus (met clomid) is 30 dagen, op dag 17 heb ik (zoals elke cyclus met clomid) mijn eisprong gehad.Kan er een fout zijn gemaakt met de bloedtest, of word ik voor de gek gehouden door de testen en symptonen. Ik heb in februari een curretage gehad in maart werd ik 30 dagen erna weer ongesteld, en sindsdien niet meer en heb clomid geslikt heb zelfs een echo tussendoor gehad, waarop te zien was dat mijn ei op springen staat. Mijn temp in sinds de eisprong hoog. Wie herkent dit en wat heb je gedaan.

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat erg meis. het kan idd een schijnzwangerschap zijn.. ze zeggen asl de bloedtest negatief is dan ben je niet want daar kun je het hcg inzien.. en als er nik sis te zien ja dan is er misschien wat mis.. vraag om een echo ofzoof laat ze onderzoeken hoe het kan!

Deel Deze Pagina