gisteren al bericht geplaatst dat ik roze verlies had gisteren, vandaag ook nog, het is wel heel weinig. volgens banner gisteren eisprong, maar zelf d8 ik m al gehad te hebben. gisteren nog temp van 36,4 vandaag vergeten te meten. nu had ik vanmiddag last van mijn lies (rechterkant) en soms beetje buikpijn (zij, rug) roze verlies kan niet door seks komen, want heb gidteraaf pas weer seks gehad en die dagen ervoor niet. als ik me eisprong heb gehad moet temp toch hoog zijn? en als innesteling is, toch ook? wat kan dit toch zijn? en ps: als vandaag me eisprong zou hebben moet ik dan vandag ook seks hebben of was gister dan goed? groetjes
Tja over je roze verlies kan van alles zijn en zo zie je maar dat je eisprong echt kan wisselen ikzelf nam nooit de calculator want die gaat uit van je ciclus dan lijkt het mij dat je altijd een dezelfde ciclus moet hebben. Over als je vandaag je eisprong zou hebben dan is het inderdaad voldoende als je gister nog sex heb gehad.Meschien is het een tip om anders ook ovaluatie testen te gebruiken. Roze kan ook bij een eisprong of innesteling horen. Veel succes groetjes jeslin
twijfel nu toch dacht dat ik me eisprong al wel had gehad, eergisteren en gisteren soms beetje rosig verloren, maar eigenlijk bijna geen slijm me temp was ook laag gisteren rechtonderin (bij mijn lies) steekjes en pijntjes. en vandaag is t onderin me buik soms wat steekjes. maar heb vandaag nog geen rose verloren. wel heb ik ook last van obstipatie, en was ik gisteren ook beetje misselijk. ben ontzettend moe en vol gevoel in me buik.