elke maand weer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweetylove, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik moet dit gewoon even kwijt, worden jullie ook niet elke maand gek van het wachten op het duiveltje. Ik bedoel zoals vandaag ik zou vandaag kunnen testen, doe dit bewust niet omdat het volgens mij beter is om even een paar dagies te wachten. Maar ik loop dus nu wel steeds naar de wc toe om te kijken of ik ongesteld ben of niet. Ik ben normaal ontzettend regelmatig ongesteld, kan zo ongeveer de klok er op gelijk zetten. Ik heb al wel hoofdpijn en gevoelige borsten dus het duiveltje zal zo wel komen. Maar toch elke maand die spanning en vervolgens weer de teleurstelling. Ik wilde er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat lukt dus niet, als ik ongesteld wordt dan ga ik de zesde ronde in. Dus zolang ben ik nog niet bezig. Maar toch Hoe gaan jullie er mee om, heeft er iemand tips.
    groetjes van mij.
     
  2. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi tweetylove,

    Ik weet helemaal hoe je je moet voelen, ik zag dat we net zover zijn...
    Elke maand zit ik ook weer zo van zou het of niet :( Ik probeer toch altijd maar weer afleiding te zoeken anders zou ik elkedag een test doen. 8) Maar elke keer naar de wc lopen om te zien of de :evil: er al zijn doen we denk ik allemaal helemaal op je NOT en de dagen erna..
    Heb je het gevoel dat je zwanger bent? dat maakt de spanning nog groter..
    Ik had vorrige week mijn ovulatie(denk ik!) en ben nu 2 dagen met een wee gevoel wakker geworden wat ook weer snel weg trekt en ik weet dat het nog niet kan maar toch he ;)
    groetjes..
     
  3. Hey leuk dat je zo snel reageert,

    Precies, toch het gevoel hebben dat je zwanger zou kunnen zijn, dat is juist zo moeilijk. Ik heb deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden en ook volgens die curve zou ik goed zwanger kunnen zijn, het blijft dus spannend. Maar goed ik denk dat inderdaad afleiding zoeken een idee zou kunnen zijn. Haha, en dan helpt deze site dus even niet, nu ben ik er nog meer mee bezig.
    En het zou kunnen zijn dat je ovaluatie natuurlijk wat later is gekomen, blijft spannend.
    Ik zie trouwens net dat we ongeveer even lang bezig zijn, spannnend he.
    groetjes
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Pfffff , ik ken het helemaal :)
    En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel wachten :(
    Zeker op zo iets als dit , je wilt het zooooo graag .

    Groetjes Joyce
     
  5. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hey spannend jo dat je ook je temp hebt bij gehouden. blijft je temp nu hoger?? dat is toch de bedoeling?? Ik heb er ook aan gedacht om te tempen maar ik werk onregelmatig en dan zou ik voor het goeie elke dag om 5.45uur mijn wekker moeten zetten en dat zie ik nog niet zo zitten :(
    Heb je ook al andere kwaaltjes als misselijk enzo?
    Deze site moet je niet als 'nietafleiding' zien, dit is alleen maar kennis opdoen :) en de tijd vliegt voorbij.... Het is alleen weer zo balen als de :evil: toch gekomen zijn en je leest alleen maar dat mensen zwanger zijn gewoorden..
    Hou me op de hoogte he en wanneer ga je testen?? (ik zou het al gedaan hebben 8) ).
    Doei..
     
  6. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Ook ik herken dit heel erg! Altijd maar kijken als de duivels eraan komen en dat wachten maakt je soms zo gek! Ik heb 1 keer eens een test gedaan maar vond het dan te erg als het niets was want dan krijg je nog meer spanning vind ik!
    Ben nu 7 maanden bezig en rondom mij word ook nog eens iedereen zwanger of is net bevallen en dan begin ik mij af te vragen wanneer hebben wij eens geluk maar ja dat is de natuur he! Blijven klussen dan maar!
    Succes groetjes Heidi
     
  7. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik ben nu 1 maand bezig en 2 dagen overtijd...maar durf niet te testen, ook bang teleurgesteld te worden, ga vanmiddag toch maar wel een test kopen en morgenochtend als ik dan nogniet ongi ben geworden, ga ik toch maar het moment van de waarheid aan.
    Ik snap dus dat elke maand spanningen meebrengt...en das niet leuk als het loos alarm is...
    succes allemaal, laten jullie t weten wanneer het 'eindelijk' zover is..
    Ik laat t ook weten..morgen...denk ik. hihi
     
  8. Hallo Allemaal,
    Het is erg fijn dat er gewoon lekker veel gereageerd wordt, het lucht toch op als je je "sores" even kunt delen met een aantal mensen.
    Ik heb de hele maand inderdaad getemperatuurd, maar krijg de grafiek niet op dit forum, onder het onderwerp grafieken geen idee wat ik fout doe, maar mijn temperatuur was inderdaad aan het einde van mijn cyclus gestegen, vandaag weer heel iets omlaag gegaan.
    Maar goed ik heb dus nog geen idee hoe ik dat af moet lezen.
    groetjes leonie
     

Deel Deze Pagina