Ik dacht dat ik heel nuchter was, maar heb toch een keer voor m'n nod getest. Ben net van de pil af, voelde me de afgelopen week zwanger (net als bij m'n vorige zwangerschap in ieder geval maar dat kan natuurlijk ook 'ontpillen' zijn) en besloot er eens een test tegenaan te gooien. Ik dacht m'n lichaam echt te kennen maar... hartstikke negatief. Geen probleem, 't is pas de eerste maand maar toch: dit was zo'n 4 dagen voor m'n nod en er was echt geen streepje te bekennen. Hebben jullie weleens meegemaakt dat de test na nod dan toch positief was of had er dan nu toch wel een vaag streepje moeten staan? (Vorige zwangerschap kon ik me inhouden tot een week na nod en toen was 'ie dus gelijk enorm positief).
4 dagen voor NOD is nog best vroeg hoor. Bij mn eerste zwangerschap testte ik 10 dagen na ovulatie heeeeeeeeeeeel licht positief maar mijn man vond het niet duidelijk en interpreteerde het als negatief. 12 dagen na eisprong duidelijk maar licht streepje en 14 dagen na eisprong: "zwanger" met de clear blue test.
Ik heb (achteraf gezien, wist mn NOD niet na mk) een dag voor NOD negatief getest en een dag na nod heel erg vaag positief. Foto's staan in mn album (er staat bij 6 dagen voor NOD maar uit de echo's is gebleken dat ik toch n week verder was.
Ik testte op mijn nod ook steeds negatief (heb nooit voor nod getest). Pas 3 of 4 (weet niet meer precies ) dagen na nod testte ik positief bij beide zwangerschappen.
ik testte op nod negatief....4dgn later ook...en pas 9dgn na nod testte ik positief...blijkbaar gaat mijn hcg langzaam (had namelijk wel duidelijk ei en cyclus). Bij de tweede idem ook op nod negatief en 5dgn later positief (maar door mijn zeer zonnige humeur *not* had ik al een vermoeden dat het raak was )
Ik heb 4 dagen geleden ook negatief getest! En vandaag, 1 dag voor NOD, positief!! Dus het kan zeker! Succes!
hey, Ik teste 4 dagen voor nod Hééé'l licht positief, Volgende ochtend niets te zien ;( Nu vandaag 3e dag overtijd duidelijke streep te zien maar wel de helf lichter als de test streep. Ik denk dus dat het wel goed zit, succes maar je ziet die vroege testen brengen een hoop onzekerheid en kunnen niets zeggend zijn
Ik zit nu op 6 dgn na NOD en heb nog steeds een neg test. Denk dat ik gewoon een lange cyclus heb deze ronde, voel nl. ook niets!
Ik zit nu 4 dagen voor NOD (10 dpo) en ik had vanochtend ook een negatieve test. Leuk topic want ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. Als ik sensitest moet geloven dan test 93% van de zwangere vrouwen met hun dipstick test 4 dagen voor NOD positief Ik hoop hier ook nog wat hoopgevende berichtjes te lezen Succes meiden!