Ben ik nu z.n miep miep.

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by knap, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Nou gisteren was er weer een ongeluk. De tweede in twee weken tijd.

Nu een gat door de lip van binnen naar buiten.
    NU belde ze me wel. Stress meteen hier natuurlijk.
    Even ha geweest valt op zich mee. Dikke lip en een gat in haar lip.
    Doen ze niet veel aan zit op een rotplek.

Maar na gisteren heb ik wel zo iets als er nu binnen nu en een paar weken weer wat gebeurt ik een gesprekje aangaat wat aangaat de veiligheid van me dochter.

Wat er nu precies gebeurt is blijft voor mij een raadsel. De een ze liep tegen de deur. De ander vandaag we zagen het pas later. Tja dan begin ik een vermoede te krijgen dat ze beiden niet echt wisten wat er gebeurt was. Dochter zegt zelf idd auw deur of iets.

Ben echt niet z.n super miep miep. En snap nu met de vakantie dat ze wat meer wisselkrachten hebben en dergelijke. ( wel vaste leidsters er bij elke keer). Ze staat per dag maar met z.n tweeen de meeste tijd. Zal best wel mogen. Maar merk gewoon dat de aandacht anders is. En sommige dagen er te veel kinderen zijn op twee leidsters.

Dus als er weer wat gebeurt ga ik een gesprekje aan. Ben niet boos of zo hoor. En weet dat met kinderen er van alles kan gebeuren.

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voor mij zou het niet hoeven. Ik heb een vrij lompe jongste dochter die vrijwel altijd ergens een bult op haar hoofd heeft van een valpartij. Gelukkig nog nooit ernstig. Maar ik denk dat ze meer overstuur zou raken als ik haar zou komen troosten en weer weg zou gaan dan als ik helemaal niet zou komen. Als ik zou komen, zou ik haar moeten meenemen naar huis en dat vind ik voor een bult ook niet nodig.
    Maar iedere mama is weer anders...gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Je bent geen zeur hoor! Ik werk zelf op een kdv en bel ouders meestal even op als hun kindje een behoorlijke bult heeft, tand door de lip of iets dergelijks. Ik vermeld er dan gelijk bij dat ze niet moeten schrikken en het verder goed gaat, maar dan zijn ze iig op de hoogte voordat e hun kindje komen halen. Ik heb namelijk al te vaak meegemaakt dat er niet gebeld is en ouders bij het ophalen zeiden dat ze liever gebeld waren, zodat ze zelf konden beslissen wat tedoen. En tot nu toe krijg ik alleen maar een bedankje als ik gebeld heb, dus helemaal niet gek vanje hoor! Tuurlijk bel ik niet voor elke valpartij, maar ik heb ook een ouder gehad die wel voor echt alles gebeld wilde worden, nou prima dan doe ik dat.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het overdreven, maar als jij het fijn vindt moet je dat gewoon doen hoor, tis jouw kind!

5. Corry1985

Corry1985 Actief lid

Oct 12, 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    eerste reactie was ook dat ik gebeld had willen worden, maar inderdaad als ze je voor elke valpartij bellen, en vervelend dat ze op haar achterhoofd is gevallen maar als ze daarna goed is en snel weer verder gaat... zal het inderdaad wel meevallen.

Share This Page