Mijn dochtertje is vandaag voor het eerst met haar oma,tante en 2 ooms naar het Bosbad hier in Amersfoort. Ik moet zeggen dat ik me gister aardig paniekerig maakte,ik lag in bed en dacht wat als ze haar kwijt raken,wat als ze even niet opletten en ze valt in het water,wat als ze te lang in de zon zitten met haar,en ga zo maar door...Mijn schoonmoeder kwam haar net ophalen en ik zei met tranen in mijn ogen raak haar alsjeblieft niet kwijt(moet er toch ook wel een beetje om lachen). Wie is er nog meer zo angstig als ze je kindje mee nemen om wat leuks te doen,is dat normaal? Nu ze weg is gaat het wel,heb net wel ff gebeld en ze vind het hartstikke leuk en vermaakt zich prima,dus mama is wel een beetje gerustgesteld.Maar toch ben ik er liever zelf bij...Niet dan?
Ik heb dat nog niet gedaan maar moet er ook niet aan denken eerlijk gezegd! Ik ben ook zo'n gestresst iemand Zwemmen wil ik zeker niet dat ze met haar gaan doen, tenminste nu nog niet. Lijkt me doodeng, ik vind het al eng als ze met haar willen gaan fietsen, wat nu nog niet gebeurd. Mijn dochter is elke vrijdag, als ik werk, bij mijn schoonouders.
dus het is niet zo'n rare reactie...je bent gewoon zo voorzichtig met je kind,en ik moet er heel eerlijk gezegt niet aandenken wat ik me schoonmoeder aan zou doen als er onder haar toezicht iets met mijn dochtertje gebeurd haha
pfff nope hier ook geen leuke acties met mijn kleine hoor brrrr moet er niet aan denken dat er wat gebeurd of ze doen iets wat me niet aanstaat pfff klink ik erg?