Morgen hebben we een verjaardag, savonds gaan we zelfgemaakte gerechtjes neer zetten waaronder wraps. Omdat ik graag zoveel mogelijk wil voorbereiden alvast vroeg ik mij af als dat ik het heb klaar gemaakt max kan bewaren zodat het ook nog wel te eten is.. Wat adviseren jullie, nu maken en dan daarna denkoelkast in Of zo laat mogelijk maken (smiddags) of pas echt net voordat we gaan eten. Wie o wie weet de beste oplossing.
ligt eraan of het warme of koude wraps zijn. Warme zou ik sowieso pas kort tevoren maken. Een gezellige dag alvast!
Ligt er ook aan wat je erin doet. Wraps met zalm, zou ik persoonlijk in de middag maken. Dit omdat ik anders vind dat de smaak van zalm te veel in de rest van de ingrediënten trekt.
Ik doe voor savonds altijd aan het einde van de middag maken. En voor smiddags zo laat mogelijk in de ochtend. Ik vind ze altijd vies klef worden na een uur of 6 a 7..
Ik heb ze net gemaakt voor morgenochtend en morgenmiddag. Maar geen vis of warme dingen erop. Alleen wat vleeswaren, groente en sausjes. Ik laat het gewoon tot morgen in de koelkast staan.
Tip: snijd ze nog niet in stukjes maar rol de hele wraps in zilverfolie en in de koelkast. Helemaal als je dan geen vis of warme dingen erin hebt kan je ze prima een dag eerder al maken