Heeft de midstream-test van sensitest indrooglijntjes? Sensitest dipsticks blijft bij mij altijd omowit nu met een midstream heb ik een heeeeeel vaag lijntje staan.
Ten vroegste morgen nog eens testen. Kzal proberen straks een foto te nemen. Maar weet niet of het goed zal lukken.
Nee dit staat op hun site: Sommige merken zwangerschapstesten geven een licht 2e streepje op de zwangerschapstest, zodra de urine enkele dagen is opgedroogd. Dit kan voorkomen ondanks dat je niet zwanger bent. Indrooglijntjes kunnen na 1 of 2 dagen verschijnen. Je kunt daardoor het idee krijgen dat je toch zwanger bent door deze indrooglijntjes. Bij Sensitest zwangerschapstesten is dat niet het geval. Er komen geen indrooglijntjes voor op de zwangerschapstest. Als de testuitslag niet-zwanger is, krijg je maar 1 lijn op de test, dat is de controlelijn. Indien je een testresultaat hebt met een donkere controlelijn en een licht 2e streepje is er HCG in je urine waargenomen.
Het worden weer stresserende dagen. Word ik al maanden gesteld op 8-10dpo en nu al 13dpo en nog niks ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
Ik lijk wel vaag iets te zien. Ik hoop dat je testen mooi zullen oplopen. Vaak zie je in het echt zelf het streepje beter als dat het op een foto te zien is. Maar zoals ik al zei ik lijk wel iets te zien maar erg vaag Hopelijk snel een knaller!!
Ik lijk ook iets te zien. Beetje vergelijkbaar met mijn test op 8dpo. Over 2-3 dagen nog eens testen! Spannend!
Vandaag niet. Ik weet nie tof ik morgen durf testen heb schrik dat hij niet duidelijker wordt. Bij dl was hij een heel stuk duidelijker op 12dpo.
ik denk heel vaag iets te zien, maar durf het nog geen naam te geven. Erg benieuwd naar je volgende testje
Nu ga ik waarschijnlijk heel b*tcherig overkomen maar: Linky je laatste zin moet je echt niet plaatsen. Ik weet gelukkig beter maar er bestaat geen standaard in verkleuring op testen. Te weinig voor 13dpo bestaat niet. Zo ga je andere nog meer ongerust maken.